• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Prachtige Korg Polysix

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Likwidz

Music Please...
Na lang twijfelen heb ik besloten om toch mijn Korg Polysix te gaan verkopen omdat deze schoonheid niet meer wordt gebruikt en ik een rhodes wil kopen. Het is een in prachtige staat verkerende Polysix, zonder batterijlekkage en waarvan de batterij destijds op tijd vervangen is.

3 jaar geleden, bij aanschaf, is zij volledig nagekeken door een professionele reparateur, welke ook aangaf dat het een zeer gaaf exemplaar betrof zonder interne en externe beschadigingen. Hiervoor heb ik ook het hele land afgezocht en verschillende exemplaren bekeken en uiteindelijk deze gekocht.

Omdat ik op dat moment geen electronische muziek meer maakte (ivm bassen in live band, een dag telt slechts 24 uur), is ze nooit meer gebruikt. Dat is ook de reden dat ik een nieuw baasje zoek voor mijn Polysix. Helaas reageren enkele toetsen niet goed, (stof?) dus dat is wel een puntje waar naar gekeken moet worden.

De Korg Polysix staat bekend om haar volle sound en de uitgebreide hands on tweak mogelijkheden, welke onbeperkt zijn. De marktwaarde mag bekend zijn en ze zal ook een marktconform bedrag op moeten brengen. Ze kan altijd vrijblijvend uitgeprobeerd worden bij mij thuis. Richtprijs = 575 euro.

Attachments

• 2012-02-27 09.55.45.jpg
    2012-02-27 09.55.45.jpg
    40,7 KB · Bekeken: 172
  • 2012-02-27 09.55.59.jpg
    2012-02-27 09.55.59.jpg
    49,4 KB · Bekeken: 139
En weer beschikbaar, maar ga hem ivm met de toetsen toch even laten servicen, zodat haar nieuwe baasje een 100% werkende p6 heeft. Tijdelijk on hold, maar mocht er interesse zijn, stuur dan een berichtje.

Toetsen zijn geserviced en werken allen weer 100%.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back