RS7000

Status
Please reply by conversation.

Shedacq

Noise maker
Ik ben op zoek naar een RS 7000 in de buurt van Belgie :halleluja
Of in Antwerpen zou nog beter zijn :walker: (heb geen auto).

Wil er afhankelijk van de opties max 400 EUR voor geven.

Grtz:doei:

Bert

Last edited by a moderator:
Wie helpt mij?

Iemand? :?

Titel veranderen naar RS7000 (voor mensen die hierop zoeken)

Titel veranderen naar RS7000 (voor mensen die hierop zoeken)

Hey kan iemand titel aanpassen naar RS7000

bedankt

Zien die verdwenen van de aardbol die RS7000 's ?

Iedereen die er ooit een te koop heeft aangeboden en wiens post nog niet gesloten was melde mij dat ze al verkocht was.

En hier reageert ook niemand op........

Nee maar die gaat nog over mijn max van 400 eur en heel wat zelfs.

Een kale Rs zit rond de 300, 400 voor een volle lijkt mij ook wel een nette prijs, 425 als je gek wilt doen.

grtz

Een kale Rs zit rond de 300, 400 voor een volle lijkt mij ook wel een nette prijs, 425 als je gek wilt doen.

grtz
idd dat dacht ik ook. en een gigbag is niet zo nodig als men een degelijke rugzak heeft.

In elk geval bedankt voor de aanmoediging :D

Moet blijkbaar toch nog wat geduld hebben.

Juist, alhoewel zo een tas wel handig kan zijn, zijn dit ook kwaliteitstassen, ik ken ze namelijk niet....

Zo spectaculair zien die er niet uit:

RS.jpg

idd dat dacht ik ook. en een gigbag is niet zo nodig als men een degelijke rugzak heeft.

.

zo n rs steek je niet effe in een rugzak zenne, veel te groot

Afmetingen BxDxH 44 x 36,3 x 13,4 cm

OK maar dan nog is die zak geen 100 EUR waard

en hey Antwerpen :)

ah ok, ik heb een compleet andere tas ervoor

ben je van't stad ? wat voor stijl zou je maken op die RS7000 ?

Natuurlijk zennek vant stad :)

We zijn nu vooral experimenteel bezig maar wil zelf vooral een nieuwe sequencer/sampler mn MPC is just kapot gegaan kan hem mss nog wel herstellen maar heb er nu even geen goesting in dus wil ik wel eens iets nieuws proberen, en heb ooit een RS7000 voor een heel korte periode in mijn bezit gehad en vond ik wel plezant :)

RS7000 is super, maar als ge velocity-sensitive 'inkloppen' gewoon zijt op MPC is de RS soms wat minder makkelijk om te programmeren. Als je pads van MPC nog werken en midi uitsturen, kan je wel de RS 'real time' programmeren via je MPC.
Heb ze allebei, een combinatie van beiden zou ideaal zijn (dan had ik een RS en PMC te koop ;-)
Spijtig dat ze de 2 'pads' die de RS heeft niet beter geimplementeerd hebben.
Maar bon soit, dit is je thread om een RS7000 te scoren, ik ga er zelf verder niet te veel meer over zeveren.
Maar voor vragen mag je me altijd PM'en

Dat weet ik niet maar die persoon dat zijn RS verkoopt spreekt over original RS7000 gigbag en dit is de enige die ik op google vond ;)

Status
Please reply by conversation.
Back