SE1 ombouwen SE1x

mijn se1x heeft ook geen sinus, dat was 1 van die andere versies

Cachiiiiing! Heb je wel boom in huis volgens de verkoop ad :D
Of je dat nodig hebt, geen idee.. De SE-1 classic ruft al broekwapperende bassen uit!

Echter, wat ik zelf altijd een jammer iets heb gevonden van de SE is dat je toch nog vastzit aan die 0-127 waarden. .

Yoozer heeft toch wel het grootste minpunt imo te pakken van de SE, dit is iets wat ik toch wel fijn vind aan de SE1x, samen met meer midi mogelijkheden.

triangle is triangle. je kan iedere soort waveform op dezelfde manier gebruiken. Sinus is toch nog stuk ronder.
Daarom wil ik 1 van die nieuwere erbij. hele andere soundmogelijkheden

kan iemand van zijn / haar SE-1 een dump van de factory-sounds maken? Ik zou de sysex-file graag ontvangen! PM please...

ehy, Warehouse, thanks!!!

Ik vind de site niet echt doorgrondelijk...

Ik heb dit al een aantal malen geprobeerd maar als ik de patch-file die op de site van StudioElectronics voor de SE1 wordt aangeboden, mijn SE1 inblaas dan lijkt het of alle patches het niet doen. Denk dus dat dat de file voor de updated SE1x is.

Dus nogmaals een oproep aan eenieder met een SE1, zou je je factory -defaults willen dumpen en beschikbaar willen stellen??

Thanks!!!

Heb ik ook wel oren naar. De originele patches van de se1.

Trouwens die mod wil ik nog wel gaan doen maar dan idd met een schakelaar. Al zou een potmeter nog fijner zijn. 300 dollar voor gesyncte lfo is mij iets te gortig.

Ik ben trouwen wel zwaar onder deze indruk van deze bak. Denk dat ik groep op FB ga beginnen zodat we patches kunnen ruilen. Mocht iemand interesse hebben hoor ik het graag!

Trouwens ik neem aan dat de mod alle 2 de envelopes aanpast. Anders heb je er niet veel aan denk ik. Iemand die weet of je ze allebei aanpast? Er is geen complete pagina meer met alle foto's. Mocht iemand daar een kopie van hebben zou dat fijn zijn.

Oh en bij mij zijn bank a en b precies hetzelfde. Als ik iets naar bank A save dan is die ook in bank b gesaved. Is dit normaal bij een se-1? Lijkt mij niet. Zie ik iets over het hoofd?

Oh en er is een gast in duitsland die hem gemod heeft en 34 patchpoints op de achterkant geplaatst. Is mij te arbeids intensief om te doen maar het zou te gek zijn als je cv/gate uit zou hebben op die bak en env 1 en env 2 in en uit. Dan zou je met een snelle envelope eindelijk die bloed snelle minimoog na kunnen doen.

Zal die dude eens mailen.

Mooi! Als je FB hebt voeg mij toe Rogier Keller

Trouwens ik heb de oude yahoo mailinglist effe gechecked en daar vond ik 1 set van factory patches van de SE1 en de A bank van iemand zijn eigen patches. Zitten samengevoegd als bijlage bij deze post.

Attachments

• Studio SE-1 patches.zip
    18,9 KB · Bekeken: 65
Back