Tearjerker

Dat achtergrondmuziekje is om het aan te dikken hé! en niet te zuinig :)

Totdat blijkt dat 't een grote set up is... Hoop 't niet, maar komt (te) vaak voor...

Nou, die gozer kan echt wel een potje zingen waar je 'U' tegen zegt. Wat het zo pakkend maakt zijn zijn ingetogen reacties op alles wat er om hem heen gebeurt. Hij is zo ingetogen dat het bijna in zichzelf gekeerd is. Luisterend naar voorbeelden en het zelf na doen, autodidactisch. Kan in Nederland overigens ook, tot op universitair niveau aan toe. Heb indertijd Kees Hazevoet gekend die zonder ooit biologie te hebben gestudeerd promoveerde tot doctor in de biologie op voorspraak van o.a Jan Wattel.

Zijn toch werkelijk pareltjes bij die contests. Heb gisteren tot in de late uurtjes zitten zwijmelen van hier tot Tokio. Probeer je ogen maar eens droog te houden bij die fimpjes.

Zangers zijn instrumenten geen muzikanten......maar wat is de discussie in deze, wel of niet huilen, wel of geen meth verkopen?

Zangers zijn instrumenten geen muzikanten......maar wat is de discussie in deze, wel of niet huilen, wel of geen meth verkopen?

Grrr, heb net mijn koptelefoon te snel en niet recht uit zijn uitgang van mijn mixer getrokken met als gevolg dat het opschroefgedeelte van de koptelefoon gedeeltelijk scheef in zijn uitgang is blijven steken. Grom, grom, hoe die daar nu weer uit te krijgen? Ben bezig mijn mixer uit elkaar aan het schroeven om er bij te kunnen maar dat valt danig tegen, zijn erg veel schroefjes voor ik bij de uitgang kan. Zit blijkens de constructie niets anders op dan de hoofdsprintplaat te demonteren. Wat betekent dat er erg veel losgeschroeft moet worden. Als ik dat nu ook maar weer allemaal goed in elkaar krijg. Betreft overigens een Phonic MU-1202.

Ik heb hem helemaal uit elkaar liggen, bodemplaat ligt los. Kan ik idd nog steeds maar lastig bij dat stukje van mijn koptelefoon. Zojuist een pincet gaan lenen bij mijn buren.

Valt nog niet mee. De kop van de plug zit achter het contactplaatje van de uitgang. Grom grom, ik heb hem er dus te hard ingestopt in plaats van er te hard uitgetrokken.

Wellicht anticiperend heeft Phonic overigens alle uitgangen ook bereikbaar gemaakt vanaf de andere kant van de printplaat door een opening in de printplaat loodrecht op elke uitgang.

Ben nog wel ff bezig met pielen denk ik.

dokter%20bibber%20nr.%200904%2000182%20104-03%20open%20(winkel).JPG

Go skills......

Hèhè, probleem met mixer is verholpen en hij zit weer helemaal in elkaar op 1 enkel schroefje aan de voorkant na. Dat wilde net niet passen. Kan daar wel een Dremel op los laten maar dat geloof ik wel. Heeft geen effect op stevigheid. Man, man, zat dat ding ff met veel schroefjes in elkaar. Ik gok dat ik er ca. 80 heb los- en vastgedraaid.

Bleek uiteindelijk dat de plug van mijn koptelefoon was afgebroken bij de dichtst bij de kop zittende isolatiering. En dat nota bene voor een AKG K 530 LTD. Mooie boel is dat, dat ding was dacht ik toch echt iets meer dan €100,-.

Morgen maar eens op zoek gaan naar een nieuw verlengstuk.

goede muziek en goede films maken meer bij me los dan dit soort commerciele meuk

Sorry Pepertje, het mag van mij wel iets steviger, iets gepeperder zeg maar. Ik ben geen fan van X-Factor, niet van close ups, niet van gespannen meekijkende familieleden, niet van grote commerciële shows die de massa rustig houden en al helemaal niet van kinderen met hun verwende koppies (door ouders die proberen hun eigen schuldgevoel doordat ze beiden werken en weten dat ze veel te weinig aandacht geven aan hun kroost daarmee te minimaliseren) en mobieltjes. Dat wil overigens niet zeggen dat Janet D. mij best mag bellen zodra ze 18 is hoor.

Oh, wat fijn... even onder het genot van een bak koffie en een peuk mijn ongenuanceerde mening op het forum knallen :). Ik snap nu een aantal medeforummers ook wat beter.

Sorry Pepertje, het mag van mij wel iets steviger, iets gepeperder zeg maar. Ik ben geen fan van X-Factor, niet van close ups, niet van gespannen meekijkende familieleden, niet van grote commerciële shows die de massa rustig houden en al helemaal niet van kinderen met hun verwende koppies (door ouders die proberen hun eigen schuldgevoel doordat ze beiden werken en weten dat ze veel te weinig aandacht geven aan hun kroost daarmee te minimaliseren) en mobieltjes. Dat wil overigens niet zeggen dat Janet D. mij best mag bellen zodra ze 18 is hoor.

Oh, wat fijn... even onder het genot van een bak koffie en een peuk mijn ongenuanceerde mening op het forum knallen :). Ik snap nu een aantal medeforummers ook wat beter.

Het is natuurlijk ook allemaal nogal eens superzoetsappig, voor als je zo'n zwijmelbui hebt. Of het verwende kinderen zijn? Geen idee. Het gros waarschijnlijk heel gewoon, net als jij en ik, die via deze weg proberen een plaat te maken om inkomsten te genereren, soortement van startende ondernemers zeg maar. En dat effectbejag van die programma's? Daar moet je gewoon doorheen kijken, gewoon een andere tab in je browser activeren en het geluid door laten draaien.

Pak nog een kop koffie en misschien zijn de volgende wel meer iets voor je. Daarna hou ik maar eens op met die toestanden. :D

:walker:

Back