Band First Level zoekt met spoed zanger/es!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Verboden niet lijkt me, maar het is natuurlijk een SYNTHFORUM.NL en niet ZANGER_ESFORUM.NL.....

Dit is een copy pasta uit de huisregels mbt de marktplaats:

Wat kan ik te koop/ruil aanbieden of vragen op dit forum?

Basisregel: de aangeboden of gevraagde spullen dienen in ieder geval 'on topic' te zijn op dit forum. Dat betekent dat je met het aanbieden van een synthesizer, effectenapparaat of masterkeyboard altijd goed zit.

Wat is in ieder geval niet toegestaan?

Op niet-legale wijze verkregen artikelen, waaronder illegale software
Commerciële handel (bedrijfsmatige inkoop / verkoop)
Niet-synthesizer gerelateerde artikelen; met name computers, DJ gear en gitaar-gerelateerde spullen maar ook overige huisraad, gereedschap, rijwielen, toiletbrillen, vogelkooien e.d.

Lijkt mij duidelijk dat het zoeken naar een zanger/es hier duidelijk niet op zijn plek is....wat denk jezelf?

Uuuuh... 'n stem is als het ware 'n monofone synth..

En hij vraagt om hulp. Hij wil niet iemands stem kopen.

Dit is een copy pasta uit de huisregels mbt de marktplaats:

Basisregel: de aangeboden of gevraagde spullen dienen in ieder geval 'on topic' te zijn op dit forum. Dat betekent dat je met het aanbieden van een synthesizer, effectenapparaat of masterkeyboard altijd goed zit.

Wat is in ieder geval niet toegestaan?

Op niet-legale wijze verkregen artikelen, waaronder illegale software
Commerciële handel (bedrijfsmatige inkoop / verkoop)
Niet-synthesizer gerelateerde artikelen; met name computers, DJ gear en gitaar-gerelateerde spullen maar ook overige huisraad, gereedschap, rijwielen, toiletbrillen, vogelkooien e.d.

Lijkt mij duidelijk dat het zoeken naar een zanger/es hier duidelijk niet op zijn plek is....wat denk jezelf?

Een zangeres is toch geen vogelkooi of een wc bril?? 't is nog wel muziek gerelateerd, onderdeel van het band zijnde waar ook synthesizers in gebruikt worden.

Ik denk dat als er geen demo materiaal is, of een link naar soundcloud/myspace, dan zullen er geen reacties komen. De links op de tweede post zijn leuk als voorbeeld maar het is al geweest.

Er zijn al topics waar mensen zangers/zangeressen zoeken maar die hebben gelijk in het eerste bericht de links naar de audio-demo materiaal of tenminste materiaal op aanvraag.

Ook als je weet dat hier op het SF zangers rondlopen kun je best een PM sturen naar de desbetreffende personen of die er interesse hebben.

Dus nogmaals veel succes met je zoektocht. Wie weet jullie knallen in de toekomst met een spetterende 80's coverband in het noorden met de geweldige amiga's op het podium.

@VCOVCA, dit staat er in de marktplaats regels, dus ook vragen valt hieronder:

Lezen is ook een kunst:
Niet-synthesizer gerelateerde artikelen; met name computers, DJ gear en gitaar-gerelateerde spullen,...

een zanger/es valt hier dus ook onder.....
Het is sowieso vreemd dat het forum vaak erg duidelijk is, dat dj zooi en pc's verwijderd worden, maar dat hier nu opeens heel coulant mee wordt omgegaan, wat is daar de gedachtegang achter, en dan bedoel ik niet dat een stem een monofone synth is....

@VCOVCA, dit staat er in de marktplaats regels, dus ook vragen valt hieronder:

Lezen is ook een kunst:
Niet-synthesizer gerelateerde artikelen; met name computers, DJ gear en gitaar-gerelateerde spullen,...

een zanger/es valt hier dus ook onder.....
Het is sowieso vreemd dat het forum vaak erg duidelijk is, dat dj zooi en pc's verwijderd worden, maar dat hier nu opeens heel coulant mee wordt omgegaan, wat is daar de gedachtegang achter, en dan bedoel ik niet dat een stem een monofone synth is....

Nou kijk we willen de stem namelijk door een vintage vocoder gooien, opnemen met bandrecorder en vervolgens in de motif xf8 stoppen. Dan hebben we mooi koorwerk. 8o)
En een gitarist hebben we al......

Ik geloof dat ik net 'n topic af heb gesloten wat over de huisregels ging.... dus laten we asjeblieft niet weer opnieuw beginnen. Iedereen heeft z'n punt nou wel kunnen maken.

Dus kiezen, je bent 'n zanger of zangeres of je hebt de topicstarter iets te bieden, of je post niks. Scheelt weer toetsaanslagen toch?

Tuurlijk, bek houden of opzouten.......gaat lekker zo.

a.u.b even ontopic blijven vanaf nu, we zoeken slechts een zangeres....aan dat soort reacties hebben we niets....

Beste tip die ik je nogmaals ga geven, dit is een synthforum en geen zanger/es forum, dus beter ga je zoeken op een forum waar je meer resultaat hebt dan op een synthforum......misschien is het zo duidelijk, gewoon een tip van mij aan jou:)

Beste tip die ik je nogmaals ga geven, dit is een synthforum en geen zanger/es forum, dus beter ga je zoeken op een forum waar je meer resultaat hebt dan op een synthforum......misschien is het zo duidelijk, gewoon een tip van mij aan jou:)

Mee eens.

Misschien is dit www.vocalisten.nl geschikter?

Edit: Oops, het staat al

Laatst gewijzigd:

ja, maar hij kan toch gewoon blijven staan???? wie weet zit er wel een zanger of zangeres tussen......??

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back