G
Guest
Guest
Verboden niet lijkt me, maar het is natuurlijk een SYNTHFORUM.NL en niet ZANGER_ESFORUM.NL.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dit is een copy pasta uit de huisregels mbt de marktplaats:
Wat kan ik te koop/ruil aanbieden of vragen op dit forum?
Basisregel: de aangeboden of gevraagde spullen dienen in ieder geval 'on topic' te zijn op dit forum. Dat betekent dat je met het aanbieden van een synthesizer, effectenapparaat of masterkeyboard altijd goed zit.
Wat is in ieder geval niet toegestaan?
Op niet-legale wijze verkregen artikelen, waaronder illegale software
Commerciële handel (bedrijfsmatige inkoop / verkoop)
Niet-synthesizer gerelateerde artikelen; met name computers, DJ gear en gitaar-gerelateerde spullen maar ook overige huisraad, gereedschap, rijwielen, toiletbrillen, vogelkooien e.d.
Lijkt mij duidelijk dat het zoeken naar een zanger/es hier duidelijk niet op zijn plek is....wat denk jezelf?
@VCOVCA, dit staat er in de marktplaats regels, dus ook vragen valt hieronder:
Wat kan ik te koop/ruil aanbieden of vragen op dit forum?
Lezen is ook een kunst:
Niet-synthesizer gerelateerde artikelen; met name computers, DJ gear en gitaar-gerelateerde spullen,...
een zanger/es valt hier dus ook onder.....
Het is sowieso vreemd dat het forum vaak erg duidelijk is, dat dj zooi en pc's verwijderd worden, maar dat hier nu opeens heel coulant mee wordt omgegaan, wat is daar de gedachtegang achter, en dan bedoel ik niet dat een stem een monofone synth is....

Tuurlijk, bek houden of opzouten.......gaat lekker zo.

Beste tip die ik je nogmaals ga geven, dit is een synthforum en geen zanger/es forum, dus beter ga je zoeken op een forum waar je meer resultaat hebt dan op een synthforum......misschien is het zo duidelijk, gewoon een tip van mij aan jou![]()
Beste tip die ik je nogmaals ga geven, dit is een synthforum en geen zanger/es forum, dus beter ga je zoeken op een forum waar je meer resultaat hebt dan op een synthforum......misschien is het zo duidelijk, gewoon een tip van mij aan jou![]()