Band First Level zoekt met spoed zanger/es!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Wat heb je op een synthforum nou te zoeken naar een zanger/es?
Hoppa wegwezen met dit geneuzel......
BrZ bedoelt eigenlijk dat ie ervan baalt dat ie te oud is om mee te dingen :P

Ik vind het dan wel weer verbazend dat een stel kids hier vrolijk kies keurig gaat lopen doen terwijl ze zelf geen voor beeld posten. Jeugdige arrogantie dan maar denk ik :D

En ik word alleen maar ouder........vind gewoon de vraag een beetje raar, ik ga op het opel oldtimer forum toch ook niet vragen naar autorijles?

Ik vind het dan wel weer verbazend dat een stel kids hier vrolijk kies keurig gaat lopen doen terwijl ze zelf geen voor beeld posten. Jeugdige arrogantie dan maar denk ik :D

niet kieskeurig, schrik alleen al van het feit dat als we een filmpje van hem bekijken dat de auto replay dan gelijk overslaat naar een gay filmpje van hem?? schrok me helemaal een hoedje

Vraag forum lid Pablodemode maar eens.

NOT this time!

Ik weet waar dit vandaan komt. Ongelofelijk dat er gebanned leden nog steeds met dezelfde formule terugkomen. De TS heeft niets te doen in "real life" dan andermans leven te verpesten.
Ik zal dit met voorzichtigheid volgen :duivels:

Geen idee. Maar als ik je een tip mag geven: zet demo materiaal online, dan weet een potentiele zanger(es) ook waar hij/zij ja tegen zegt. Nu is het repertoire bekend, maar de rest een beetje vaag. Ik denk dat spelniveau van de band een belangrijk argument kan zijn voor een zanger om in te stappen in jullie band. Nu wek je de indruk dat het beter is dat mensen niet weten hoe jullie klinken.

HEEL GOED

Simpelweg is er geen demo materiaal aanwezig.

Dubieuze thread. Maargoed ik reageer alleen omdat mensen mij benoemen, anders geef ik hiermee geen aandacht op dit moment. Ik eis RESPECT.

NOT this time!

Ik weet waar dit vandaan komt. Ongelofelijk dat er gebanned leden nog steeds met dezelfde formule terugkomen. De TS heeft niets te doen in "real life" dan andermans leven te verpesten.
Ik zal dit met voorzichtigheid volgen :duivels:

Weet niet waar jij het over hebt, maar we vroegen gewoon om een zangeres....

Bericht door een moderator:
Dank, ik was um aan het zoeken. Asjeblieft jongens, geen adult content. Hoe grappig het ook is

Mijn post was niet grappig bedoelt hoor..........geen zweet in de lederen broek./
Vind het wel raar dat je op een synthforum gaat zoeken naar een zanger/es.

ik zie anders wel meer formaties die hier om zangeressen vragen....

Ik ook en wat mij betreft kan dat allemaal van het forum afgehaald worden.....
Dus het is hier verboden voor zangers en zangeressen? :P

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back