sms303
WHAT UR WATCHIN'?!?!
BrZ bedoelt eigenlijk dat ie ervan baalt dat ie te oud is om mee te dingenWat heb je op een synthforum nou te zoeken naar een zanger/es?
Hoppa wegwezen met dit geneuzel......

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
BrZ bedoelt eigenlijk dat ie ervan baalt dat ie te oud is om mee te dingenWat heb je op een synthforum nou te zoeken naar een zanger/es?
Hoppa wegwezen met dit geneuzel......

BrZ bedoelt eigenlijk dat ie ervan baalt dat ie te oud is om mee te dingen![]()

En ik word alleen maar ouder........vind gewoon de vraag een beetje raar, ik ga op het opel oldtimer forum toch ook niet vragen naar autorijles?
héhé 
En ik word alleen maar ouder........vind gewoon de vraag een beetje raar, ik ga op het opel oldtimer forum toch ook niet vragen naar autorijles?

Ik vind het dan wel weer verbazend dat een stel kids hier vrolijk kies keurig gaat lopen doen terwijl ze zelf geen voor beeld posten. Jeugdige arrogantie dan maar denk ik![]()
Vraag forum lid Pablodemode maar eens.

Geen idee. Maar als ik je een tip mag geven: zet demo materiaal online, dan weet een potentiele zanger(es) ook waar hij/zij ja tegen zegt. Nu is het repertoire bekend, maar de rest een beetje vaag. Ik denk dat spelniveau van de band een belangrijk argument kan zijn voor een zanger om in te stappen in jullie band. Nu wek je de indruk dat het beter is dat mensen niet weten hoe jullie klinken.
NOT this time!
Ik weet waar dit vandaan komt. Ongelofelijk dat er gebanned leden nog steeds met dezelfde formule terugkomen. De TS heeft niets te doen in "real life" dan andermans leven te verpesten.
Ik zal dit met voorzichtigheid volgen![]()
ik zie anders wel meer formaties die hier om zangeressen vragen....
Dus het is hier verboden voor zangers en zangeressen?Ik ook en wat mij betreft kan dat allemaal van het forum afgehaald worden.....