• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

2x 9090 pcb set + part kit

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnDoe21

Gedeactiveerd account
Te koop:

2x 9090 pcb set + pics en eproms + part kit

Wat zit er in de part kit:

Alle onderdelen om de pcb's te bestukken dus:

alle weerstanden (1%),
transistors (60x bc549 en 30x 559),
opamps (TL072),
alle logic ic's (netjes in tubes en genummerd)
alle condensatoren (Nichicon voor elco's en WIMA voor film + 3x propypoleen voor HH en CY ),
potmeters (Alpha)
alle diodes + 3x 18V zeners
brugcel,
zekeringenhouders + zekeringen
voltage regulators + heatsinks
toroidal transformator
ic sockets
pcb spacers + schroeven
jack chassis + 2x stereo

eigenlijk alles om een werkende 9090 te bouwen.

wat er NIET inzit: case, frontplaten, pinheaders + kabels (ik hardwire de mijne), knoppen

prijs per 9090 set = 425,-

aangezien dat is wat ik ervoor betaald heb excl mijn tijd met bestellen, uitzoeken, shipping costs etc.

Ben jezelf A-technisch stuur me dan ff een pb tegen een vergoeding kan ik hem voor je bouwen.

Zijn der nog steeds....

Jackbussen zijn trouwens van Neutrik 8)

En er worden ook 2x 2SD1469 voor de snare meegeleverd en 2x 2SC2878 voor de amp....

en oja de drie 470PF polystyrene film caps voor de HH en CY.....

Oja ruilen kan evt ook.....pb me je voorstellen....mss ben ik wel heel flexibel...8)

PCB's mogen wat mij betreft ook wel los weg zonder part kit...

Prijs per pcb pakket incl. eproms en pic: 85 euro = wat ik ervoor betaald heb bij Trevor Page.

PCB's mogen wat mij betreft ook wel los weg zonder part kit...

Prijs per pcb pakket incl. eproms en pic: 85 euro = wat ik ervoor betaald heb bij Trevor Page.

Veel reacties op de losse pcb's....het is nu niet de bedoeling dat ik de partkits ga opbreken....dus of losse pcb's zonder onderdelen of pcb's met volledige part kit.....

1 set pcb's = gereserveerd

Nog te koop: 1 set pcb's en 1 part kit

Zoals eerder gezegt....ik kan hem ook voor je bouwen....totale kosten voor een 9090 die je direct in je rack kan hangen komt op 850 euro. Dit is een meer dan redelijke prijs voor een nieuw handgebouwd apparaat. Niet mee eens? Dan bouw je hem toch lekker zelf...:P

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back