• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Electrix Mo'Fx, patchbay, Nintendo, Eminent 310 unique

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

synthmann

Ouwe rot
Studio uitverkoop is bijna volbracht, nog enkele items for sale!

Electrix Mo 'Fx vette multi-effectenbak,distortion, flanger, tremolo en delay, alle simultaan te gebruiken en met eigen bandselectors! realtime controlle door veel draaiknoppen! 275 euro
patchbay van profi merk DBX: 90 euro (nieuwprijs 215 euro)
robuuste standaard voor bladmuziek: 15 euro

Eminent 310 theathre Unique met unieke Jarre sound. Jarre sound komt eruit en string ensemble werkt dus technisch. Enkele knopjes echter niet, ik kan dit niet fixen, voor de handige doe-het-zelf'erd een schitterende warme string bak voor 40 euro.mooiere strings bestaan niet.

Nintendo Gamecube + 6 spellen waaronder Metroid Prime, 3 controllers (1 draadloos), verlengsnoeren voor niet draadloze controllers, memorycard. richtprijs 425 euro.
Gameboy Advance + mario kart advance en super mario bros 2 advance voor 100 euro

Mo'fx 225 euro
patchbay 90 euro
standaard gratis bij een van bovenstaande items

kom op jongens, doe anders een bod wat je er voor wilt geven.try me.

ook op het synthforum moet men blijkbaar de spreekwoordelijke broekriem aantrekken.
Iedereen wil altijd alles kopen, maar heeft nooit een stuiver.

groetz

Mvrco

oei een eminent. dat klinkt goed.
maar waar ergens woon kje ?? provincie is al genoeg om te zgegen of het uitkomt voor mij !

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back