Behringer MX8000 Voeding

Status
Please reply by conversation.

Jeroen

Music!
De voeding van mijn Behringer MX8000 is overleden, wie heeft een voeding in de aanbieding?

De voeding van mijn Behringer MX8000 is overleden, wie heeft een voeding in de aanbieding?

roep eens een bedrag wellicht wordt ik wakker.

Hij geeft twee voedingsspanningen (2 ledjes op de mixer). Ik had al een tijd dat er eentje het af en toe niet deed. Dan zette ik hem een aantal keer uit en aan, en toen deed ie het weer. Nu blijven beide ledjes uit. Ik heb nooit rookwolken gezien.

Met een andere voeding kan het ook voor komenvdus het is idd beter om de spanningsregelaars allemaal maar te vervangen, zeker als je ook de meterbrug hebt. Das alleen maar weer een extra belasting voor die voeding. De genoemde problemen in dat artikel heb ik ook op een van mn mx-en knipperende leds bij alle faders maar demangtafel doet het og wel ok.

Ik heb inderdaad ook de meterbrug. Mijn MX8000 wordt dit jaar vervangen voor een X32 (als die eindelijk uitkomt), dus zou het zonde zijn als ik tot die tijd nog veel geld uit moet geven. Nu kost het me hopenlijk maar 13 euro, en heeft het ding ook nog een beetje resale waarde.

Ah ja das gewoon n standaard 7812 natuurlijk 12 volt spanningsregelaart.
Verder is die X32 erg mooi ja, heb hier naast 2 mx-en nog een voorganger staan, de ddx3216 als zijnde een brug tussen analoog/digitaal. Is wel een oudje maar ook een mooie tafelt met total recall :D

Ik heb ze vervangen, volgens mij heb ik dat wel netjes gedaan, maar als ik hem nu aansluit gaat de stop eruit. Het is eigenlijk alleen maar erger geworden. De MX gaat bij het groot vuil!

je zou de voedingen kunnen vergelijken nu je een nieuwe hebt

Je kunt niet echt iets zien dat kapot is. Dus de hypothese dat een van de regulators kapot vond ik wel een aannemelijke.

Status
Please reply by conversation.
Back