Multi disk inladen op Kurz K2000

JAW

Ouwe rot
Hoi,

Ik heb eindelijk het kabeltje gevonden om mijn SCSI Zip drive aan mijn K2000 te hangen. Zip diskje vol met .krz files gezet. Gaat allemaal razendsnel, maar het inladen van multi disks (.kr1, kr2 etc) files laadt ie alleen de eerste (kr1) in en vraagt daarna om de volgende disk. Het kr2 bestand staat in dezelfde directory, maar hij blijft maar vragen. Iemand een suggestie???

Ja op een floppy plaatsen dan inladen en vervolgens wegschrijven als 1 file op je zipdrive :)

Op zich zou dat inderdaad moeten kunnen. Het probleem is alleen dat .kr1 files vaak 1.4 mb zijn en om een of andere duistere reden niet op een floppy passen. Dat komt misschien omdat een mac allerlei andere dingen op een floppy achterlaat. Ik zal het eens via een pc proberen...

Jou zipdrive werkt tenminste gewoon op je K2000... :( Heb net een vraag ge-post over de mijne.

Via de PC past een kr1 file wel gewoon op een 1.4 mb floppy. Bedankt apple!

De kr1 file leest ie wel, maar bij de tweede flop zegt ie dat het de verkeerde floppy is. Beetje vreemd nog steeds...

wav2krz programmaatje gebruikt. Werkt super! Inmiddels ook maar een interne zip in de de K2000 ingebouwd. Zo's echte iomega. Die is bijna dezelfde kleur blauw als mijn K2VP. In mijn S3000 zit zo's vieze PC-kleurige. Akai heeft zijn kleuren slim gekozen :-)

Dat gedoe met kabels en adapters en het risico van op het verkeerde moment een kabel lostrekken is er niet meer bij.

Back