Novation Drumstation vs. Novation Supernova

Daar was ik zeker wel van op de hoogte, in mijn SN2 zaten ze ook wel, maar vond ze toch heel anders klinken dan die uit mijn V1 drumstation.
Maar smaken kunnen verschillen.

Oké, duidelijk.
Persoonlijke voorkeur speelt uiteraard ook altijd mee.

Ik hou het voorlopig even bij gebruik van samples in mijn Elektron MD, kijken hoe dat bevalt.
Heb daar helaas nog geen tijd voor genomen/gegund om daar in te duiken.

Hou iig in de gaten als er een D-station wordt aangeboden tegen een redelijk prijs,
om een keer zelf uit te proberen en te ervaren hoe die zijn.

Mijn Drumstation ruisde.
En dan hetgene waarvoor ik hem uiteindelijk terug naar de winkel gebracht heb: hij heeft niet genoeg polyphonie om alle sounds tegelijkertijd af te spelen.

Mijn drumstation V1 heb ik al sinds die uitgebracht is en heb nooit geen last van ruis of een brakke adapter gehad.
Dus dat kan per model verschillen.
Ook ik heb vooraf de aankoop van de drumstation een Roland TR-808 en 909 gehad, natuurlijk klonken die (wat) beter, maar de (top) prijs die ik er destijds voor heb gekregen konden mij niet overtuigen om daarom het origineel maar te houden.
Voor mij voldoet de drumstation V1 prima en niet genoeg polyfonie, ik heb er nooit last van gehad.
Maar ja, ik maak ook geen complexe productie's :engel:

Oké, duidelijk.
Persoonlijke voorkeur speelt uiteraard ook altijd mee.

Ik hou het voorlopig even bij gebruik van samples in mijn Elektron MD, kijken hoe dat bevalt.
Heb daar helaas nog geen tijd voor genomen/gegund om daar in te duiken.

Hou iig in de gaten als er een D-station wordt aangeboden tegen een redelijk prijs,
om een keer zelf uit te proberen en te ervaren hoe die zijn.

Had het niet zo snel verwacht aangezien ze niet vaak langskomen, heb er inmiddels ééntje staan, een D-station tegen een zeer vriendelijke prijs. Ik ga het ervaren...
:D

Mijn eerste indruk:
Leuke unit, en zeer handig dat alles zo direct is in te stellen met de vele dedicated knoppen.
Geluid valt me ook niet tegen. Leuke uitbreiding in mijn setup.
Heb hem nog niet vergeleken met de SN2.

Laatst gewijzigd:
Back