Juno 60 onderdelen

matrixxx

Ouwe rot
Ik ben op zoek naar originele onderdelen voor de Juno60 of een defecte Juno-60.

- 4 x lange schroeven die in de zij kant van de case zitten
- 2 x schroef bij de bender
- veertjes toetsenbord (geen noodzaak heb evt wel vervangers)
- metalen lipjes toetsenbord
- evt bekabeling ( rest bekabeling van een sloop Juno60)
- druk knop (print)

Ik gok op iemand die sloop of rest onderdelen heeft liggen van een Juno-60.

En misschien wel leuk voor de puristen, ik heb volgens mij een bijzondere Juno-60 hier, het gaat om een early Juno-60 en opvallend is dat de Arpeggio en de memory grijs zijn van kleur ipv blauw en dit is geen verkleuring.

Attachments

• IMG_3017.jpg
    IMG_3017.jpg
    54 KB · Bekeken: 90
Da's grappig! Ik heb hier een Juno-6 staan en die heeft exact hetzelfde (wat blauw zou moeten zijn is grijs)!

:D maar waar komt het door dat dat blauw dan grijs wordt...heb verleden week die van Matrixxxx van dichtbij gezien en het lijkt erop dat het verweerd is....leg maar eens een Suske en Wiske achterin de auto op de hoeden[plank,,,na 1 zomer is die bijna geel....het zal wel aan het pigment van de lak liggen denk ik....:geslaagd:

ach wat maakt het kleurtje grijs of blauw dat hoor je toch niet terug in een track.

@RSB ben hem alweer aan het opbouwen nog 1 PCB cleanen en dan het toetsenbord reviseren. Ik moet wel zeggen dat dit een project is met heel veel schoonmaak werk. De vorige eigenaar heeft volgens mij in de synth wel 2 pakken shag per dag gerookt en dat jaren lang, echt niet normaal.

Back