• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland JV 90 Absolute Nieuwstaat!! + VE-JV1 uitbreiding!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

E.P.

Stamgast
In absolute nieuwstaat verkerende Roland JV90, alsof hij zó nieuw uit doos komt, in hageltje nieuwstaat. Nauwelijks gebruik en staat hier onder stofhoes! Mijn JV is voorzien van het VE-JV1 Expansion-board!

Het toetsenbord behoord tot het best spelend toetsenbord in zijn klasse, ook dus mooi als masterkeyboard in te zetten met zijn 76 toetsen!

Een JV-90 met het ingebouwde VE-JV1 uitbreidings board komt men zelden tegen en maakt de JV-90 pas een echte synthesizer! Dit biedt het expansion-board meer t.o.v. een standaard JV90:

The VE-JV1 Expansion Board offers the incredible sound of Roland's JV-1000 synthesizer on a user-installable board. The VE-JV1 can be installed into the following Roland synthesizers and controllers:

The VE-JV1 contains all of the JV-80 and JV-1000's preset sounds plus the sounds from the PN-JV80-04 "Rich Sound Collection" data card for a total of 512 sounds

• 28-Voice Polyphony
  • 8-Part Multi-timbral
  • 512 Preset Patches ready for use (8x64)
  • 8 Rhythm Sets
  • 128 Performances (8x16)
  • Effects including Stereo Reverb/Delay and Chorus
  • 4MB of Waveforms

Prijs voor deze complete prachtsynth is slechts: € 250,-

De originele foto's van mijn exemplaar

Attachments

• IMG_4570.JPG
    IMG_4570.JPG
    37,5 KB · Bekeken: 151
  • IMG_4575.JPG
    IMG_4575.JPG