• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha Motif XS 8 in perfecte staat

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

RobM

Nieuwkomer
Ik bied mijn Yamaha Motif XS8 to koop aan voor € 1.600,00

Ik doe haar weg wegens de aanschaf van een nieuwe Synth.
Mijn Motif is alleen thuis gebruikt en in uitstekende staat.
Ik heb de Motif vooral gebruikt om zelf hobbymatig piano op te spelen én om met Logic te stoeien.

Door de ingebouwde firewire aansluiting én de compatibilitieit met software als Logic en Cubase is deze naast een fijn apparaat op om te spelen ook zeer goed inzetbaar als master keyboard (controller) terwijl je ook nog eens het geluid via de firewire poort rechtstreeks kan opnemen. Dus geen gedonder met mixers en audio kaarten.

De Yamaha MOTIF XS 8 is de opvolger van de MOTIF ES en doet niet onder voor de nieuwe XF 8. De 128 Stemmige polyfonie van de Yamaha XS8 AWM2 toongenerator is gebaseerd op 2670 golfvormen in het 355Mb grote waverom dat kan worden uitgebreid met tot 1Gb aan sample-geheugen voor extra samples. Iedere voice kan uit 8 elementen bestaan die dynamisch kunnen worden geactiveerd door de Expanded Articulation mode om verschillende speelstijlen van akoestische instrumenten na te bootsen op een zeer realistische manier. Gebruik de performences om tot vier klanken in layer of splits over het klavier te verdelen. Dankzij de intelligente akkoordherkenning van de 4-part arpeggiator en de 6000 phrases is hij de ideale begeleider. Met 1 druk op de opnameknop kun direct vanuit de performence mode in de sequencer opnemen, perfect om je ideeen op te slaan. De master-mode verdeeld het keyboard tot in maximaal 8 zones en maakt hem een ideaal masterkeyboard. De motif xs 8 is dus een geweldige synth met vele sounds en mogelijkheden. Hieronder zijn enkele specificaties van de Yamaha Motif XS 8 weergegeven.

Yamaha MOTIF XS8
-88 keys
-FSX Keyboard (Initial Touch/Aftertouch) -
-Tone Generator AWM2 with Expanded Articulation
-Polyphony 128 notes Multi Timbral Capacity 16 Parts (internal)
-Audio Input Parts (A/D, IEEE 1394*) *1 stereo Part Wave 355MB (when converted to 16-bit linear format), 2,670 waveforms Voice Preset: 1,024 Normal Voices + 64 Drum Kits GM:
-128 Normal Voices + 1 Drum Kit User: 128 x 3 (selected and copied from Preset bank) Normal Voice + 32 Drum Kits Performance

Attachments

• 4e1b0e033fe50_Yamaha Motif xs8.jpg
    4e1b0e033fe50_Yamaha Motif xs8.jpg
    29,2 KB · Bekeken: 232
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back