• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha AN200 module

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

phochos

Berliner School Artist
Te koop:

Een Yamaha AN200 synthesizermodule, in originele doos met handleiding en adapter. Prijs: 200 euro (inclusief verzendkosten).:halleluja

Re: Yamaha AN200 module

Origineel geplaatst door phochos
Te koop:

Een Yamaha AN200 synthesizermodule, in originele doos met handleiding en adapter. Prijs: 200 euro (inclusief verzendkosten).:halleluja

tjemig jos het meeste had je net gekocht en binnen, weet je al zo snel dat het niets voor je is?

Hij wil net als jij Ron winst maken. ;)

Origineel geplaatst door fuse
Hij wil net als jij Ron winst maken. ;)

zo tezien niet Fuse want voor die prijs heeft hij hem van mij.

Hehe, tjsa dat wist ik dus ff niet.

Mja, als je een Novation hebt dan heb je ook geen AN meer nodig. ;)

Nee hoor, gewoon niet slim om die AN te verkopen. Da's een lekkere VA voor een leuke prijs.

Origineel geplaatst door fuse
Hehe, tjsa dat wist ik dus ff niet.

Mja, als je een Novation hebt dan heb je ook geen AN meer nodig. ;)

Nee hoor, gewoon niet slim om die AN te verkopen. Da's een lekkere VA voor een leuke prijs.

Zeker als je ziet dat de novations inmiddelws ook al weer verkocht zijn of worden verkocht.
Ik heb zelf altijd een vaste basis aan sytnh waar rond omheen ik altijd wat Swap.
Verandering van spijs doet eten zullen we maar zeggen maar je hebt je lekkerste gerechten
en die blijf je eten:)
soms komt er een nieuwe bij die blijft (Zoals de minimoog die ik zojuist gekocht heb)
Maar de kern van zo'n 20 Synth blijft (waarvan menige dubbel)

Re: Re: Yamaha AN200 module

Re: Re: Yamaha AN200 module

Origineel geplaatst door Grooveron
tjemig jos het meeste had je net gekocht en binnen, weet je al zo snel dat het niets voor je is?

De Novation K Station Keys en Rack vond ik toch enigszins tegenvallen. Ja, ik wist dat hij maar twee octaven had (de key-versie), maar de geluiden vind ik toch minder mooi dan bijv. mijn nieuwe Nordlead 3. En als je zo'n apparaat hebt, worden veel andere overbodig. Omdat ik ook graag wat oudere synths erbij wil hebben (bijv. een Juno 60 enzo), ga ik de Novation inruilen voor zo eentje (hiermee ben ik al bezig met iemand).
Over behouden gesproken: De Korg MS2000 heb ik al in mijn bezit sinds 1998 en de JV1010 sinds 1999.:W

Re: Re: Re: Yamaha AN200 module

Re: Re: Re: Yamaha AN200 module

Origineel geplaatst door phochos
Over behouden gesproken: De Korg MS2000 heb ik al in mijn bezit sinds 1998

Lijkt mij heel erg stug. http://www.sospubs.co.uk/sos/may00/articles/korg.htm laat zien dat 'ie pas in 2000 gereviewd is, en het apparaat zelf ben ik in die tijd nog niet in de catalogi/vakbladen tegengekomen. Tenzij ik het natuurlijk grof mis heb.

en de JV1010 sinds 1999.:W

En dat kan dan weer wel :).

Juno-60 is trouwens een leuk bakje. Delaytje/reverbje achterhaken en het wordt nog leuker ;).

Re: Re: Re: Re: Yamaha AN200 module

Re: Re: Re: Re: Yamaha AN200 module

Origineel geplaatst door Yoozer
Lijkt mij heel erg stug. http://www.sospubs.co.uk/sos/may00/articles/korg.htm laat zien dat 'ie pas in 2000 gereviewd is, en het apparaat zelf ben ik in die tijd nog niet in de catalogi/vakbladen tegengekomen. Tenzij ik het natuurlijk grof mis heb.

En dat kan dan weer wel :).

Juno-60 is trouwens een leuk bakje. Delaytje/reverbje achterhaken en het wordt nog leuker ;).

Je hebt gelijk, moet in de loop van 1999 zijn geweest. Ik heb eerst in 1998 een CS2X gehad, daar ben ik mee in de war. Excuses daarvoor!!!!!:halleluja

Mensen ! discussies over hardware en het gebruik ervan graag in het juiste forum zetten (hoe verleidelijk het ook is om te reageren in het verkeerde forum)

Yamaha AN200 module

Origineel geplaatst door matt second
Mensen ! discussies over hardware en het gebruik ervan graag in het juiste forum zetten (hoe verleidelijk het ook is om te reageren in het verkeerde forum)

Sorry, matt second, mijn excuses hiervoor!!!!!!!!!!!!:halleluja

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back