• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: Roland MC-505

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

MoZvy

Ingeburgerd
Te koop: Roland MC-505 groovebox

Is in perfecte staat, geleverd met handleidingen (3 bundels --> Nederlandstalige en Engelstalige handleiding + Quick Start bundel).

Prijs: 650€ (is echt nog in nieuwe staat!)

Als het kan liefst hier af te halen (ik woon wel in België, Limburg).
Anders laat me iets weten omtrent opsturen ofzo, ik heb dit nog nooit gedaan dus ik zou niet weten of het betrouwbaar werkt ofzo...

*schop*

Is er echt niemand geïnteresseerd in dit perfect onderhouden ding?

Prijs is eventueel te bespreken.

Laatste keer *schop* :kont:

Zoals reeds gezegd, prijs is te bespreken...

Laat iets van jullie horen, het ding is echt in perfecte staat :okdan:

Nog maar eens schoppen... :kont: 'k krijg hem echt niet weg =(

Prijs is gedaald naar 550€ en nog steeds onderhandelbaar.
Indien iemand vindt dat de prijs te hoog is (en REDELIJK zijn hè mannen! ;) ) mag hij dat altijd laten weten, wil er graag over praten moest dit zo zijn...

Heel goed apparaat echt waar! :okdan:

iedere omhoog schoppen is zo loos :(

Prijstechnische opmerking: op Marktplaats en Interface Gear X-Change 2x gespot voor 500 euro.

Het is gewoon niet zo'n verkoopweer.. Succes met de verkoop!

Maak er maar rustig 500 euro van en dan lopen ze nog de deur niet plat hoor. Ik heb hem ook voor die prijs verkocht en die van mij was ook in nieuwstaat!! Maarja..... je weet nooit!:biertje:

Zoals reeds gezegd...
Er kan steeds over gepraat worden. Hij is in absolute nieuwstaat.

Indien er serieuze interesse is mag je me altijd een pb sturen...

iedere omhoog schoppen is zo loos :(

Ja sorry... maar ik krijg hem echt niet kwijt. En een nieuwe thread beginnen terwijl er nog een stond is ook zo onnozel hè ;)

Het is de slechtste tijd van het jaar om iets te verkopen.iedereen is op vakantie geweest heeft te veel geld uitgegeven of moet nog op vakantie en bewaard z,n geld. ;) Kijk b.v. maar Monopoly heeft heel mooi spul tekoop en het duurt best lang voor dat iemand het koopt en de prijzen zijn best oke.Zakken of Wachten.

Dan zal 'k maar afwachten hè als de prijzen OK zijn ;)

'k Vond het gewoon nogal raar dat er echt NIEMAND reageerde en vroeg mij af of ik nu zo vreselijk duur was, ofwel zo'n slechte reputatie had zonder da'k het wist >:|

Nuja, bod blijft gelden natuurlijk.
Dus als er iemand zich geroepen voelt! PB ME!!! :D

Heb de mijne een tijd geleden verkocht voor toen nog 1650 gulden, het kan dus wel. (of kon).

Altijd een beetje geduld hebben, ik krijg nu nog reacties op advertenties uit vervlogen tijden 8~

Succes.

:koffie:

eventjes geduld tot ik geld heb...
dan zal ik hier eens de marktplaats plunderen :D
vakantiejob bijna voorbij, dus... ;-)

(en ondertussen is uw thread terug omhoog. alstublieft)

nee, maar ik ben wel opzoek naar iets dergelijks... dus ja,
nog even zien wat het wordt.

greetz

cloudy

:D Ik ben ne geduldige mens geworden :D

Merci voor het schoppen!

Indien je interesse (en geld natuurlijk ;) ) hebt stuur je me maar een pb, voorstel geldt nog steeds :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back