• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

nieuwe AUDIOPHILE 2496

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Waveglider

Skyglider
Ik kan via een vriend aan een paar nieuwe audiophiles geraken, 100% legaal + gloednieuw/ongeopend... :engel:

En dit aan wel een zeer scherpe prijs...
Vertrouw je 2de hands niet 100% dan is dit mischien wel interesant voor je..

180 euros voor een gloednieuwe audiophile 2496 met software:
-Ableton live 1.5
-MAximum audio tools
-cd with m-audio artists (audio cd)
-drivers

deze kaartjes zijn topkwaliteit en uit de midiman delta reeks... kan hier de specs opnoemen maar geloof me dat je met deze kaart goed zit. de midiman kaarten zijn bij de beste die er bestaan.

DUS : 180 EURO voor een audiophile 2496 - 100 %nieuw met garantie - 100% legaal - shipping incl. in de benelux

laat maar weten als er interesse is...

:okdan:

Attachments

• audiophile_med.jpg
    audiophile_med.jpg
    19,1 KB · Bekeken: 91
tuurlek - maar is toch wel zo he... zeker in de betaalbare prijsklasse

ergens anders weer voor een hogere prijs, mmm... toch wel een interessant prijsje!

Heb je voor 180 euro ook de usbversie?

dat zal iets duurder worden ,maar ik kan er wel achter horen als je wil - zal zeker ook een bodemprijs zijn... stuur maar een pb of mailtje

bij zzounds zie ik hem staan voor 150 dollar

Dat is inderdaad goedkoop, maar laat hem maar eens van amerika afkomen en kijk dan eens hoeveel je dan in totaal kwijt bent (tax + verzending).

Wij interesse of vragen heeft moet maar ff een pb pf mailtje sturen...

deze staat voor 199 euro bij feedback, en die zijn nog best wel duur met hun spullen....
wil je het interresant maken, dan moet er toch echt wel wat af van die prijs.

als die dingen voor goedkoper weg gaan heb ik misschien nog wel iemand die interresse heeft.

das al 200 euro goedkoper dan feedback ! :L vind jij niet genoeg ?
Wat had je in gedachte dan ? doe maar een bod... maar deze dingen zijn nieuw he, geen 2de hands afdankers ofzo he.

Laat maar weten wat je in gedachte had.

ik bedoel natuurlijk 20 euros :biertje:

hehe... ik bekijk alles vanavond ff, vraag ff na... en kijk ook eens voor die prijs van een usb audiophile

nu op naar het werk...:(

Origineel geplaatst door Waveglider
das al 200 euro goedkoper dan feedback ! :L vind jij niet genoeg ?
Wat had je in gedachte dan ? doe maar een bod... maar deze dingen zijn nieuw he, geen 2de hands afdankers ofzo he.

krijg ik dan ook een bon?

yep... je krijgt een bon....

ff een prijs update om het nog wat scherper te maken...

audiophile pci ..... 175 euros

audiophile usb ..... 210 euros

Whoot Whoot :okdan:

zijn er nog verdere geintereseerden ?

graag een pb of mailtje....

Trouwens, als julie ergens een lagere prijs vinden ( in europe he ) dan laten julie het weten en ik zorg ervoor dat ie nog goedkoper wordt....

Ik heb wel intresse in 1 heb je een email gestuurd. Ik hoor het wel van je.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back