DarkChaos
just music
Volgens mij is het de nachtmerrie van iedere producer, je sluit ‘s avonds zonder problemen netjes je studio pc af en de volgende dag blijkt je hardeschijf naar de eeuwige jachtvelden te zijn. Dit is mij het afgelopen jaar 2x overkomen. Gelukkig niet mijn data schijf maar mn boot schijf. Het opnieuw inrichten van het systeem kost me een hoop tijd, sterker nog het duurt vaak maanden voor ik weer echt lekker op gang ben.
Ik maak momenteel gebruik van een traditionele mechanische hardeschijf maar zou graag over willen stappen op SSD. Nu ben ik niet zo'n PC Hardware guru en vroeg me af of er punten zijn waar ik op moet letten bij het aanschaffen van een SSD schijf. M'n idee is om het OS, Cubase, Kontakt, Audio- & DSP Drivers en wat kleine vst plugs op deze schijf te zetten.
Alvast bedankt!
Ik maak momenteel gebruik van een traditionele mechanische hardeschijf maar zou graag over willen stappen op SSD. Nu ben ik niet zo'n PC Hardware guru en vroeg me af of er punten zijn waar ik op moet letten bij het aanschaffen van een SSD schijf. M'n idee is om het OS, Cubase, Kontakt, Audio- & DSP Drivers en wat kleine vst plugs op deze schijf te zetten.
Alvast bedankt!