• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg MicroX (ook ruilen tegen VA of Mopho/MFB oid)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JorgV

Stamgast
TK of te ruil:

Korg MicroX (geen microKorg dus...)

Vet klein bakkie met nog vettere oranje koffer in goede staat. Onder meer veel sounds van de Triton rom, maar dan voor in je rugzak 8~ Verder 25 toetsen, MIDI, USB, 4 (!) uitgangen, 4 draaiknoppen en een X/Y joystick.

Is een goede VST of standalone editor voor van Korg zelf, die prima werkt. De interface op het apparaat zelf is ook prima overigens - zelfde als TritonLE/Karma, maar dan op een kleiner schermpje.

Gaat eigenlijk alleen weg omdat ik niet 'klik' met de KORG sound. Zal wel aan mij liggen :D. Vind m vet klinken en leuk om mee te pielen, maar vind zijn weg nooit in mijn producties...

Vraagprijs e.250 (apparaat is in topstaat, koffer ook)

of ruil:
*VA synth met knoppen - ik denk vooral aan de Novation KS4/KS-rack, of misschien een Virus A of NordRack.
*Een echte analoog zoals de DSI Mopho, MFB zwerg-serie, Doepfer Dark Energy
bij ruil het liefst 1:1 of zo weinig mogelijk geld erbij ;-)

Ik ga hem niet opsturen, afhalen in Tilburg. Ik heb een station voor de deur. Wil hem eventueel in de regio ook nog wel brengen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back