Fnatom G7, twee verschillende layouts????

Als ik jou was zou ik de Fantom X nemen en dan een SRX bordje. Dan heb je een hele complete synth voor een redelijk acceteptabel bedrag. Liever nog een Motif XS dan een Fantom G.

Ik heb een Fantom X vanwege de SRX6 orchestral. Daar zitten betere geluiden in dan in Motif ES die ik ook heb staan. Maar dan heb ik het alleen over de orchestrals. Voor de overige geluiden is een Motif vele malen beter.

Als je geen gebruik wilt gaan maken van de onboard sequencer maakt het serieus niet uit of je een nieuwer model neemt. De geluidskwaliteit die je zou winnen bij de laatste generatie is minimaal. En als je door een PA speelt hoor je het verschil al helemaal niet tussen een oudere en nieuwere. Natuurlijk is het scherm van de ''G'' mooier, en zitten er in de laatste generatie vaak leuke dingen voor setlists enz. Vraag is of je daar honderden euro's meer voor over hebt. De bouwkwaliteit van Motif en Fantom is prima, het is hoe dan ook geen miskoop.

ik heb vandaag uitgebreid op een Fantom G en een Motif XF gespeed, en heb snel een keuze gemaakt.
Het geluid van motif is vele malen beter dan de fantom.
Denk dat ik toch de motif ga nemen!
Dank jullie wel.

Als ik moest kiezen had ik dat ook gedaan.

XS is ook wel interessant. Voor XF betaal je gewoon heel veel extra voor die flash memory optie.

ik heb vandaag uitgebreid op een Fantom G en een Motif XF gespeed, en heb snel een keuze gemaakt.
Het geluid van motif is vele malen beter dan de fantom.
Denk dat ik toch de motif ga nemen!
Dank jullie wel.

Goede keuze, en gebaseerd op de enige juiste reden: spelen en luisteren :okdan:

Back