Gezocht: 250mb ZIP schijven + drive

Status
Please reply by conversation.

djkoelkast

Ouwe rot
Ik heb een SP808ex gevonden, alleen ik heb alleen maar stapels 100mb ZIPs. Ik zoek dus 250mb ZIP schijven en een drive (liefst USB of firewire). Drive moet wel met voeding zijn, niet zo'n bus powered model, die heb ik al eens gehad en die weigerde 9 van de 10 keer.
Noem je prijs, komen we vast wel uit.

potverdorie, jaren lopen bewaren een firewire 750 drive die 250mb kan lezen en schrijven..
ik had namelijk ook een sp808 en die 750 was de oplossing..

ga wel even zoeken, maar er is een kans dat ie weg is..

Zal eens gaan zoeken... Ergens moet ik nog een usb versie met voeding hebben, en misschien ook nog wel schijven... U hoort nog van ons !

Eindelijk gevonden !

Ik heb hier een (helaas!) buspowered 250mb usb-ZIP drive, en een 100mb usb-ZIP drive met voeding
Verder heb ik 7 x 250mb zipschijven en zo'n 30 x 100mb zipschijven...

Als je er iets mee kan hoor ik het wel....

Ik heb in het verleden veel problemen met bus powered ZIP 250 drives gehad, dus ik vind het wat link. Mocht je er nou echt van af willen dat ik het in je vraagprijs terug vind dan valt er natuurlijk over na te denken ;)

Ach laten we het eens omdraaien.. Wat is het je waard ?

Het is hier een tijdje in mijn bedrijf gebruikt als backup systeem voor de administratie, maar dat is al weer een tijdje geleden.. ik bewaar dit soort dingen onder het mom van : Je kan er altijd iemand blij mee maken !
Stuur maar een Pb-tje

Status
Please reply by conversation.
Back