Emagic Unitor 8 (usb) en/of Behringer PX 3000 patchbay

Status
Please reply by conversation.

DeejayTim

Stamgast
Heeft iemand nog een Unitor 8 usb en/of een Patchbay met configureerbare routing ("normalized, half-normalized, thru") te koop staan?

Ik hoor het wel.

Groet,
Tim

Ik heb wel een Emagic AMT8 met USB te koop staan. Is dat ook OK ? Stuur maar een PB voor verdere info.

Een MIDI patchbay en een audio patchbay hebben niet echt bijster veel met elkaar te maken, en het lijkt me goed mogelijk dat je ze allebei wilt hebben, maar dat je door een MIDI patchbay te hebben ineens geen audio patchbay meer nodig hebt lijkt me sterk :dubbel:
Heeft het iets met de datum te maken? 8o)

Ja, dat wel (1 april!) haha :D.
Ze hebben inderdaad bar weinig et elkaar te maken.
Ik zal dan wel een aparte draad aanmaken voor de patchbay ;-).

Iemand nog een AMT8 of 8 in/uit MIDI interface met RS232 of parallel ("printerpoort) aansluiting in de verkoop?

Ik heb nog een MOTU MIDI Timepiece AV parallel hier liggen, met parallele PCI kaart en de handleiding, maar zonder kabel. Ik heb hem echter niet in mijn setup kunnen integreren dus doe er niks mee. Heb hem vorig jaar voor 50 euro gekocht, wat ik er nu ook voor zou willen hebben.

Heb hier nog wel een Neutrik 24 stereo audio patchbay liggen. Ook met Jack-aansluitingen. In prima staat (met een stel gekleurde patchkabels). Kan weg voor weinig.

Hi,

Met verloopkabels zou je van een balanced audio patchbay prima een MIDI patchpanel kunnen maken lijkt me.
Ooit dat wel eens overwogen. Patchen via korte TRS-TRS kabeltjes (maar multen mag natuurlijk eigenlijk niet).
Voor wie die paar extra ms van een gebruikelijke MIDI-matrix switcher liever niet heeft ben je zo latency-free.

Maar zoiets was misschien helemaal de bedoeling niet van de oorsprinkelijke vraag ?! ;)

Nee dat klopt, wel goede tip overigens ;-)
Misschien een leuk DIY-projectje voor een keer.
Aanvankelijk ben ik opzoek naar een prefab MIDI-patchbay zoals een AMT8 of soortgelijke met parallel-aansluiting.

Topic kan trouwens dicht. Ik ben voorzien van een leuke MIDI-interface door een forumlid. :slotje:

Status
Please reply by conversation.
Back