Ernst_Hill
Gepokt en gemazeld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Dan kan hij met mij ruilen, ik heb nog een heel mooi elektrisch spoor van Fleischmann met toebehoren.Hij vind treintjes ook leuk..

Een vliegtuigcrash valt meestal ook nog netjes mee tot het moment dat het vliegtuig de grond raakt. Ik verwacht dat de prijs nog wel gelanceerd zal worden richting het einde van de veiling.
't heet toch pas een crash nadat ie de grond (of iets anders) geraakt heeft?Ik heb zijn MC-202 hier staan![]()

een crash is een botsing die zich opeens voordoet maar het wrak dat daar uit voortkomt is nutuulk niet de crash zelf...'t heet toch pas een crash nadat ie de grond (of iets anders) geraakt heeft?
Dat lijkt mij nu niet meteen zijn sterkste kant, maar ik kan mij wel inbeelden dat je hem ook voor ambient zou gebruiken. Uit de mijne komt er nu echter helemaal niets meer uit. Hij heeft plotseling beslist om helemaal te stoppen met werken. Op middellange termijn eens naar (laten) kijken dan maar...komtaar ook van die ambient uit?
![]()