Fairlight CMI II van Pete Namlook

301 euro, dat lukt nog wel met die fleishmann.
marklin haalt het makkelijk.
ben wel benieuwd wat zoiets nou gaat kosten, valt tot nu toe nog netjes mee.

Een vliegtuigcrash valt meestal ook nog netjes mee tot het moment dat het vliegtuig de grond raakt. Ik verwacht dat de prijs nog wel gelanceerd zal worden richting het einde van de veiling.

..en weg voor €3.569,51
Ik had nog meegeboden maar toen het boven de 3k uitschoot werd het mij wat te gortig :s

Een vliegtuigcrash valt meestal ook nog netjes mee tot het moment dat het vliegtuig de grond raakt. Ik verwacht dat de prijs nog wel gelanceerd zal worden richting het einde van de veiling.

:engel: 't heet toch pas een crash nadat ie de grond (of iets anders) geraakt heeft?

Tussen het moment dat het vliegtuig de grond raakt en tot de laatste stukjes zijn uitgerold en neergedwarreld is het een crash, daarna is het voltooid verleden tijd.

Het vliegtuig is dan gecrashed en er is sprake geweest van een crash.

En voor het vliegtuig de grond raakte ging het crashen of was een crash aankomende.

Hoe dan ook, crashen is niet leuk.

Ik heb zijn MC-202 hier staan :)

koste die dan wel niet ...
:P

vraag me egt af wie der nu nog soon ..fair light wil eiglijk

de library ervan is bv legendarish ...bekende platen ;-]
maar de sampling is toch egt ...vintage te noemen, volgens mij niet eens herkenbaar asin bv een sp1200

:engel: 't heet toch pas een crash nadat ie de grond (of iets anders) geraakt heeft?
een crash is een botsing die zich opeens voordoet maar het wrak dat daar uit voortkomt is nutuulk niet de crash zelf...
op het moment dat alle stukken die voortkwamen uit de botsing tot stilstand zijn gekomen kunnen we spreken van het einde van de crash...

komtaar ook van die ambient uit?
:P
Dat lijkt mij nu niet meteen zijn sterkste kant, maar ik kan mij wel inbeelden dat je hem ook voor ambient zou gebruiken. Uit de mijne komt er nu echter helemaal niets meer uit. Hij heeft plotseling beslist om helemaal te stoppen met werken. Op middellange termijn eens naar (laten) kijken dan maar...

Back