Doe je zelf een lol en luister...live modular en drums

Ik vind het wel gaaf klinken eigenlijk, ik hoor er nog een bassist en gitarist bij en nog een keyboard man!

Zeker doorgaan met jammen..

Dat is flauw....ik ben serieus......geef me wat tips om het muzikaler te maken.....dus meer grondtonen?

probeer t flexie ..basic te houwuh, das toch waart in bandjes wijz achtige muziek t om gaat ..

kleine afwisselingen in een "mooi samenvangend "stuk ..kunje soms egt ..relaxed laten loppen ../ changen , beetje tranzy /flow erin mag wel ..
er hoeft niet gedanst te worduh;-] ..doek zelf ooknooit;-]
klinkt fluctuerend leuk;-]
:engel:

Het verbaast mij steeds weer dat hier mensen negatief reageren omdat het 'niet een liedje ' is.

Je zou toch vermoeden dat er ( zeker op een synthesizerforum) veel meer mensen zouden zijn die begrijpen dat een stuk geluid of opname niet zozeer als liedje wordt ontvangen, maar als bijvoorbeeld een stuk achtergrondgeluid voor bijvoorbeeld film, games, websites etc.

Ik vind kortom dat hier soms teveel nadruk op compositie ligt, het is wel een synthforum, geen componistenforum.
Dat wil niet zeggen dat ik niet van goede composities houd, maar moet het op een synthforum daar altijd over gaan?
Het is gewoon een jam tenslotte.

perfect ..tunage ..om eens ..op zoek te gaan ..naar lange vloe;-]:okdan:

moet zeggen iddasje bv een grondtoon / sequence [poly ] zou hebben met silky string eronder ..heeft t meteen een leidraad
drum zijn egt vet gerecorded
:engel:

Vet Brz....????
JA ik wil mee, absoluut. Maak er maar een weekend van, ik pomp de luchtbedden vast op. Kunnen we samen ook nog wat non-muziek maken.

ist stiekum toch een bohm ...die ik hoor;-]
:bekdicht:

een fenix is toch ooknooit bedoeld om serieus ..t podium mee op te gaan ;-] daar wilje toch oud mee worden ..in plaatselijk bjaardehuis;-] ..achter je geraniums met n smile;-]muziek..tsts

Vond het erg leuk, lijkt wat op Tortoise.

Was bijna even vergeten dat ik niet op Muffs zit, maar op synthklagersforum, jongens jullie kunnen er wel wat van hoor. Jeez!

Ben benieuwd dit ooit eens live te zien, laat maar iets weten waar jullie spelen.

Back