• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

akai s2800i te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Q-bus

een nul
Akai s 2800i in goede staat met orginele disks en manual <<<<325 euro>>>>
Deze sampler bevat een fx sectie en heeft 8 mb geheugen.

Attachments

• akai s-2800i.gif
    akai s-2800i.gif
    14,2 KB · Bekeken: 104
Akai S2800i

Akai S2800i

Bart,

Check je P.B.!!!:halleluja

Re: akai s2800i te koop

Origineel geplaatst door Q-bus
Akai s 2800i in goede staat met orginele disks en manual <<<<325 euro>>>>
Deze sampler bevat een fx sectie en heeft 8 mb geheugen.

Check nogmaals je P.B.!!!

geachte BIG moderator. Ik hoef mezelf niet te verantwoorden maar toch bij deze. Phochos heeft mij een pb gestuurd met dat hij de sampler wilde kopen ik heb daar op gereageerd hij zag er weer vanaf en stuurde mij een dag later weer een pb om te vertellen dat hij toch wel intresse heeft. 0Ik heb op beide gereageerd!!!
Gr, Bart

S2800i

S2800i

geachte BIG moderator. Ik hoef mezelf niet te verantwoorden maar toch bij deze. Phochos heeft mij een pb gestuurd met dat hij de sampler wilde kopen ik heb daar op gereageerd hij zag er weer vanaf en stuurde mij een dag later weer een pb om te vertellen dat hij toch wel intresse heeft. 0Ik heb op beide gereageerd!!!
Gr, Bart

Sorry Bambam, mijn fout. Ik heb inderdaad twee keer achter elkaar een P.B.-tje naar Q-bus gestuurd, omdat er in de tussentijd tussen de twee P.B.'s het een en ander was veranderd. Zodoende dus. Geen fout dus van Q-bus. En inderdaad, ik had het beste een direct mailtje kunnen sturen naar hem.:halleluja

Gr, Bart

omdat dit vaker gebeurd wil ik je er alleem maar op wijzen.
Niet meteen over de zeik raken....Tering, tis weer zomer, iedereen heeft het weer warm raken ze meteen oververhit.

Origineel geplaatst door bambamstudio
omdat dit vaker gebeurd wil ik je er alleem maar op wijzen.
Niet meteen over de zeik raken....Tering, tis weer zomer, iedereen heeft het weer warm raken ze meteen oververhit.

Sorry dat ik me hier ff mee bemoei maar een klein adviesje in communicatieve vaardigheid: ik had al lezend (voordat de andere heren reageerden) het idee van 'breng het ff op een andere toon, klinkt zo wielklem & co-achtig'. Maar ja, wie ben ik?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back