ANALOGE MENGTAFEL TE KOOP GEVRAAGD

Status
Please reply by conversation.

Dansimmers

Stamgast
Hallo mensen,

Ik ben op zoek naar een goede analoge britse mengtafel 24/32ch..Amek/Soundtracs/Soundcraft(geen spirit) etc etc. wie o wie maakt me blij?

ps hi rizzo ;)

Je moet niet alle Spirits over dezelfde kam scheren, er zijn zoveel totaal verschillende in die reeks. Oude Spirit live, oude Spirit Studio, nieuwere Spirit Folio, etc. De oude Spirit Studio zijn goede tafels, en als je onder de 1000€ wil blijven voor 24 of 32 kanalen zou ik die toch maar in overweging nemen. Anoniempje heeft zo'n Spirit Studio te koop.

Dank je wel...
Maar ik heb een oude spirit studio gehad...vandaar dat ik zeg, GEEN spirit

Dan lijkt het me best dat je uitlegt wat je er niet aan beviel, zodat mensen geen tafel gaan aanbieden die je van de regen in de drup brengt.

is een d&r ..series 2000 wat voorje
ben je geen 999.- kwijt veel routing mogelijk heden want is floating subs ..
en dikke eqs / 20 + 20 channel en 4 auxen 6 bands seeped eqs

Met een budget van ongeveer 1000,- zou ik absoluut uitkijken naar een Soundtracs Topaz / Project 8

Dan lijkt het me best dat je uitlegt wat je er niet aan beviel, zodat mensen geen tafel gaan aanbieden die je van de regen in de drup brengt.

Dank je wel...
Maar ik heb een oude spirit studio gehad...vandaar dat ik zeg, GEEN spirit

Lijkt me reden genoeg toch...beetje raar dat je tekst en uitleg dient te geven.

Succes met je zoektocht, een soundtracs topaz is zekers iets om naar te zoeken.

Dan! :halleluja

Oude Spirits is inderdaad schellende.
Ik ken je, een Mackie wil je ook niet.

D&R moet je ding zijn, vond het altijd iets te wollig.

Zou dan ook zeggen Soundtracs Topaz, misschien een Allen & Heath of een oudere Tascam tafel?

Lijkt me reden genoeg toch...beetje raar dat je tekst en uitleg dient te geven.

Succes met je zoektocht, een soundtracs topaz is zekers iets om naar te zoeken.

Hij moet zich niet verantwoorden, maar als hij een Engelse tafel zoekt en 1 bepaalde engelse tafel nièt wil hebben, kan de zoektocht makkelijker gemaakt worden als we weten wat hem aan die tafel niet bevalt. Zodat we tafels zonder die ongewenste karakteristieken kunnen aanbevelen en zodoende de topicstarter helpen.

Maar interpreteer het vooral negatief!

@R-ond ik houd t even in gedachten, dank
@brz tja :)
@Niel...dat dus :)
@Rizzo...Ff die Topaz tafel bekijken ja, positieve verhalen over!!

Hij moet zich niet verantwoorden, maar als hij een Engelse tafel zoekt en 1 bepaalde engelse tafel nièt wil hebben, kan de zoektocht makkelijker gemaakt worden als we weten wat hem aan die tafel niet bevalt. Zodat we tafels zonder die ongewenste karakteristieken kunnen aanbevelen en zodoende de topicstarter helpen.

Maar interpreteer het vooral negatief!

Jij interpreteerd mijn reactie als negatief, ik lees gewoon dat iemand gericht naar een aantal tafels zoekt en één specifiek niet, lijkt mij dat je dan niet hoeft uit te leggen waarom om zodoende een andere keuze te kunnen bepalen.
Hoe dan ook TS heeft niets aan dit gepruttel, want ik heb geen tafel in de aanbieding voor hem.

Als jullie ff doorpruttelen, dan zal ik iig alvast mededelen dat ik iemand ken die een Soundtracs Topaz 32:8:2 heeft die hij weg wil doen.
Tenminste...hij heeft me ooit gezegd dat hij over wil stappen naar ITB mixing en de Topaz weg gaat doen en kiest voor een goede 2 kanaals ad/da en 2 kanaals channelstrip.
Wellicht is het interessant om jullie in contact te brengen?

Ik pruttel niet meer hoor, ik heb de reden van mijn vraag zo duidelijk mogelijk gemotiveerd maar het komt blijkbaar niet aan, en ik heb het antwoord van de topicstarter ondertussen al gekregen. Waarvoor dank.

Ik heb zelf geen mengtafel in de aanbieding, maar ik raad de topicstarter wel aan om een kandidaat mengtafel zelf goed te gaan beluisteren. Want op internet vind je voor ieder model een reviewer die hem fantastisch vindt, eentje die hem te dof vindt en eentje die hem te schel vindt. :) Dat gezegd zijnde kan een Topaz een goede kandidaat zijn. Veel succes met de zoektocht en voorzichtig met de rug als je er eentje gevonden hebt! :)

@R-ond ik houd t even in gedachten, dank
@brz tja :)
@Niel...dat dus :)
@Rizzo...Ff die Topaz tafel bekijken ja, positieve verhalen over!!

topaz een keer achter gezeten heb je daar ook niet diverse modellen van degen diek hoorde zag was mintgroen ..
en niet soon verouderde bruin/ black achtige ..
ofter verschillen zijn in leeftyd topzaen ..wel mooie complete tafels idd denk dik onder de999.- hoopk dan voorje

tascam lijkt me ook wel wat / karakter tafels
:engel:

Status
Please reply by conversation.
Back