ANALOGE MENGTAFEL TE KOOP GEVRAAGD

Status
Please reply by conversation.
nou, zal ik het zeggen dan, die oude spirits zijn vrij schel en smeren dicht in het middengebied.

schel? misschien is mijn spirit studio dan een uitzondering, maar ik vind hem juist vrij donkerig. Of bedoel je dan de spirit folio sx? Die is wat meer schel idd.

Het middengebied van de spirit studio is inderdaad iets minder transparant, of wat wollig. Je moet wat meer moeite doen in ieder geval in het middengebied.

Ik zou hem nog steeds aanraden, zeker gezien je nog steeds veel tafel voor relatief weinig krijgt. En ook als je muziekstijl (wat rauwer) dat ligt.

Nicolas 2000 schreef:
Want op internet vind je voor ieder model een reviewer die hem fantastisch vindt, eentje die hem te dof vindt en eentje die hem te schel vindt.

;)

Ik werk er nog steeds graag mee. Erg gebruiksvriendelijke tafel die perfect in mijn setup past.

mocht er nog iemand een Soundtracs PC midi 24 kanaals tafel zoeken: ik heb er een in de aanbieding.
mooie tafel met super EQ's, en midi mutes maar er moet wel wat onderhoud aan gedaan worden. ben er mee begonnen maar wegens tijdgebrek gaat hij toch weg. de voeding is reeds opnieuw opgebouwd.

pic: https://www.dropbox.com/s/jejbq1s87o8ggjx/IMAG0060.jpg

Status
Please reply by conversation.
Back