Eventide Eclipse

Status
Please reply by conversation.

Yoozer

vorbei
Maar even een balletje opgooien. Wie heeft er een net exemplaar? Ik heb er op eBay helaas een misgelopen en nu staan er alleen nog maar nieuwe in de VS.

Bedankt voor de moeite :) Ik zou 'm toch graag liever hier in de EU hebben, de laatste keer dat ik iets uit de VS bestelde kwam er een behoorlijke smak geld bij. Ik gok zo even dat er bij deze ook 200 euro of zo wordt bijgeteld; nou kom je dan met de wisselkoers nog redelijk voordelig uit maar het blijft nog steeds stressen.

Ja, het is zo'n 25% op de aangegeven waarde + verzendkosten. Je kunt het ook omdraaien: als -ie er WEL doorheen glipt dan ben je een stuk goedkoper uit. Als -ie er niet doorheenglipt dan betaal je een bedrag dat overeenkomt met de EU prijzen.
Je kunt ook vragen de opgegeven waar laag te houden, dat doe ik altijd. Voor een tweedehands Eclipse, die al even op de markt is is het helemaal niet onredelijk 25-30% van de nieuwprijs als waarde aan te houden, dat doet een boekhouder ook.
Ik heb ook geen enkel vertrouwen in verzekeringsmaatschappijen bij dit soort verzendingen.

Ik heb een aanbod gekregen maar de inbox zit vol, dus kan ik helaas niet terug reageren :)

Status
Please reply by conversation.
Back