• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

ook weer wat spul

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

oxoid

soms wel
gezien ik mijn zinnen heb gezet op een mpc gaat er weer wat in de verkoop.

Emu ESI 2000 - 128mb inclusief externe behuizing met 1 en 4 Gb SCSI harddisk en pioneer 24x cdromspeler. de 1 GB schijf wordt helaas niet herkend door de EMU maar hij zit er wel in. inclusief 12 emu sample cd's. vraagprijs 400 euro

Yamaha AN200 - 175 euro.

of doe een bod.

eventueel dit setje in 1 keer te ruil tegen een MPC2000(xl) met eventuele bijbetaling van mijn kant.

gezien ik woensdag voor een week naar turkije ga kunnen de reacties even op zich laten wachten.

Hij gaat dus toch niet mee op reis?

En een AN200 met een mooie stempel in z'n paspoort is nou net zo speciaal? ;)

ik denk dat m'n vriendin me vermoord als ik "dat spul" ook meeneem op vakantie.....

maareh, hij is in principe weg...

Origineel geplaatst door oxoid
ik denk dat m'n vriendin me vermoord als ik "dat spul" ook meeneem op vakantie.....

ach ja, als je die AN mee zou nemen dan werd je toch ongetwijfeld opgepakt wegens smokkel.
en laten er nou net 3 nederlandse fotomodellen in de gevangenis zitten ;)
ik zou het wel weten hoor :D

vind het een beetje zonde om dat ding open te schroeven en helemaal vol te stoppen met heroine....

Re: ook weer wat spul

Origineel geplaatst door oxoid
gezien ik mijn zinnen heb gezet op een mpc gaat er weer wat in de verkoop.
.
.
eventueel dit setje in 1 keer te ruil tegen een MPC2000(xl) met eventuele bijbetaling van mijn kant.

:halleluja Verstandig verstandig verstandig ver...:halleluja

Ja, hoor net dat de verkoop niet door gaat... dus hij is er nog...

en voor mensen die te snel lezen het gaat dus om de AN en diet de DX (knipoog naar een bepaald lid 8o)

van oxoid kanik in ieder geval meedelen dat hy zich perfect aan zyn afspraken houdt

mag ook weleens gezegd worden

En volgens mij ben ik ook niet meer op zoek naar een MPC.

Alleen staat er nog een mmt8 die op zoek is naar een nieuwe eigenaar. mag nu weg voor 100 ur.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back