• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Spullekes

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

foxenberg

This really pisses me off
Tja, Ik wil een NordRack II en wil weer ff wat ruimte creeëren, duzzz:

Akai S1000 sampler, 8 outs + 1 stereo.
Klinkt net wat vetter dan de S3000XL. Is helemaal standaard (backlite doet het wat minder maar is nog wel leesbaar).
150 eurinoos

Roland JV1080.
Zonder expansioncards. Klinkt als een klokje.
425 eurinoos

Sony PCM R300 Datrecorder.
Superding, nauwelijks gebruikt! Is ook in 19" rack te bouwen middels demontabele beugels.
375 eurinoos

Yamaha CS1X.
Lekker housekeyboardje.
225 eurinoos

Alles is in zeer goede staat en doet tot op dit moment uitstekend dienst voor demootjes. Uiteraard staat onderhandelen vrij 8) Ben je geinteresseerd, laat het me maar weten middels PB.

Fox.

Vet!

Vet!

Jah man,

Heb hem laatst bij iemand beluisterd en kwam tot de conclusie dat ie in geen enkele studio mag ontbreken... Maar ja, dan moet ik eerst weer even wat centjes hebben. Van vakantiegeld een Mackie 16/4 Vlz-Pro gekocht, duzz, dat is ook weer op... =(

Ja, en is zeker een handelaar. Heb even de gegevens via Google opgezocht.

De zaak heeft volgens mij geen eigen website althans... ik kan hem niet vinden) maar staat wel met alle contactgegevens in dealerslijsten van merken als Shure, Emagic, HK audio en een groothandel in gitaren/snaren etc.

Mike-E, vraagje.. zou het mogelijk zijn je gearlist iets kleiner te maken? Ik moet altijd zoeken wat je nou typt.. :P

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back