• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nord RackII +PCMCIA

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Lacertus

*ISOCHRONE*
Hoi!

Ik heb hier een Nord Rack II + PCMCIA kaart staan... ziet er vooooooortreffelijk uit!

Ik denk dat een redelijke vraagprijs 600EUR is! Laat maar horen!

Groet,
Roy

Kaart!

Kaart!

de kaart zit achterin de Nord, en dient ter opslag van extra patches.
Aangezien dit een originele Clavia kaart is, staan er ook al een paar (ik dacht 3 of 4) extra banken met een stuk of honderd patches op.
Dus: een kaart is te gebruiken als opslagmedium, en als 'pre-set'/inspiratiebron.

Groet,
Roy

ruilen 1op1 voor:

steinberg midex midi interface USB ( 2in2out)
roland MS1 incl. card, helaas zonder voeding
Boss dr.synth ds330, helaas ook zonder voeding
roland jx3p+pg200.zeer goede staat
spectral audio neptune incl. voeding
MAM afb-8 filterbankje incl voeding

:D

Interesse in een Roland JX-8p + programmer + memory cartridge en manuals?

ik wil de Nord verkopen om zo mijn laatste aanwinst: de Korg Z1 te kunnen betalen...
Helaas dus geen ruil deals (hoewel dat vaak veel leuker is...), want Bruintje begint te protesteren!

Groet,
Roy

nieuwe prijs...

nieuwe prijs...

schopje... =)

weinig reacties op dit topmachientje... vreemd... toch?

ik zak maar wat in prijs voordat ik er verliefd op wordt: 575 EURI

Groet,
Roy

ik heb geen plek meer in mn rack en op mn mixer =(

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back