Welke <€100,-USB 2x2 audio interface?

ik heb de mixvibe nu, gelukkig had ik nog een rood wit stekker combo te jatten van iemand, ben vet tevreden met ding voor het geld. Cd erin aansluiten en het werkt, ff sleutelen in ableton..ben mijn eerste regeltjes aan het leren in ableton wauw dit programma is verslavend :D

ja idd de laatste review oogt niet zo positief inderdaad, dus ben er nog steeds niet uit eigenlijk, misschien toch voor een paar tientallen euros voor wat meer gaan..alleen moet ik dan nog even sparen..ja u hoort het goed. :dubbel:

http://www.bax-shop.nl/usb-geluidskaart/mixvibes-u-mix44-usb-audio-interface/product-details.html#!prettyPhoto

heb er trouwens nog 1 gevonden maar ach zo kan je blijven doorgaan de keus is een btje overweldigend.

hmm ik denk dat ik deze maar aanschaf...ik moet immers ergens beginnen ondertsteunt windows 7 en handig met ableton en cubase.

Leuk voor DJ's maar verder?....

Ik heb een Yamaha audiogram 3 in de aanbieding voor 50 euri
doet alles wat jij wilt

De prijzen waren 2 jaar geleden duidelijk even iets anders, dus ik geef dit topic even een schop :-).

Ik ben ook op zoek naar een nieuwe. 1 MIC / Line in is voldoende. Ik twijfel tussen de Focusrite 2i2, Beheringer UMC22 en Audiogram 3 van Yamaha. Zit er nu echt een groot verschil tussen deze? Samplerate doet me niet zoveel, uiteindelijk mix je toch af op 44.1. Ik neem toch aan dat bijvoorbeeld geluidskwaliteit identiek is? Of hebben sommige USB interfaces toch bijvoorbeeld wat meer ruis?

Iemand met advies? Thanks!

Back