• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha RX17 drumcomputer + Computerspul

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

phochos

Berliner School Artist
Te koop aangeboden:

Yamaha RX17 drumcomputer, incl. adapter en handleiding. Prijs: 90 euro (incl. verzendkosten.:halleluja

En nog meer!!!!

-Freecom externe harde schijf, 60 GB, geheel nieuw in doos (nieuwprijs = 229 euro), nu 125 euro.
-Disk On Key, USB Flash harde schijf incl. cradle, geheel nieuw in doos (nieuwprijs = 69.95 euro), nu 40 euro.

In een koop: 145 euro

Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten of bij me thuis af te halen

Toegevoegd door JohnnyBusca

Last edited by a moderator:
RX17

RX17

Okee,

Voor de liefhebben, inclusief opsturen, 75 euro!!!:halleluja

Re: Yamaha RX17 drumcomputer + Computerspul

Origineel geplaatst door phochos
Te koop aangeboden:

Yamaha RX17 drumcomputer, incl. adapter en handleiding. Prijs: 90 euro (incl. verzendkosten.:halleluja

En nog meer!!!!

-Freecom externe harde schijf, 60 GB, geheel nieuw in doos (nieuwprijs = 229 euro), nu 125 euro.
-Disk On Key, USB Flash harde schijf incl. cradle, geheel nieuw in doos (nieuwprijs = 69.95 euro), nu 40 euro.

In een koop: 145 euro

Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten of bij me thuis af te halen

Toegevoegd door JohnnyBusca

De RX17 en het computerspul zijn dus NIET IN EEN KOOP 145 EURO!!!!!!! Dat geld alleen voor de computerspullen!!!

Re: Re: Yamaha RX17 drumcomputer + Computerspul

Re: Re: Yamaha RX17 drumcomputer + Computerspul

Origineel geplaatst door phochos
De RX17 en het computerspul zijn dus NIET IN EEN KOOP 145 EURO!!!!!!! Dat geld alleen voor de computerspullen!!!
sorry..... voutje van mij.

Item verkocht

Item verkocht

De Freecom externe harde schijf is in principe verkocht!!!!!!:halleluja

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back