goede synth voor rond de 600 euro

Status
Please reply by conversation.
Heb je ook gekeken naar de Waldorf Blofeld Keys? Zit dacht ik tussen de €600,- en €700,- in qua prijs maar is in staat een dermate hoeveelheid klanken voort te brengen dat je daar niet snel op uitgekeken zult zijn.

ik ga eens even kijken. iedere tip is welkom!

het is inderdaad wel een mooie synth! veel functies ook

Ik heb nog een Alesis fusion 8HD voor je, boordevol met sounds.
Hij is pas ter beschikking over 6-7 weken.
600 en hij is van jou, opsturen kan niet dus ophalen aan de Belgische kust.
Stuur maar een pb'tje als je intresse hebt.

op het net en youtube zat info over deze bak.

:biertje:

Ik ga eens eventjes een lijstje maken met dingen die ik er ongeveer mee zou willen kunnen.

maar ook klanken die n worden gebruikt in kraftwerk, ELP en Vangelis.

en ook dit soort dingetjes :P

Mijn Ensoniq KT76.. of 'n Kurzweil. M'n Ensoniq was €250.

die ensoniq heeft wel veel goeie geluiden!!!

Dat dacht ik ook toen ik in de winkel stond :)

Vooral de string en piano parts zijn erg goed. En er zit 'n goei filter in. En je kan mooi dingen layeren enzo. En je hebt ook 'n KT88.. de 88 toetsen versie. Het enige nadeel is dat de backlit kapot is.. daar zou je op moeten letten bij de aanschaf.

een kurzweil is wel mooi en klinkt goed maar is ook erg duur

ik las wel op n ander forum dat die ensoniq vrij beperkt is kwa sound edit enzo

Diegene die op marktplaats.nl die Ensoniq aan biedt durft daar wel wat voor te vragen hoor, €625,- is echt te veel. Een tweedehands Blofeld Keys gaat volgens mij voor tussen de €400,- en €500,- op die markt. En daar kun je zoals gezegd bijzonder veel mee. Er is niets wat bijvoorbeeld de Nord Wave kan wat die Blofeld niet kan.
Je houdt trouwens wel van stevig muziek zeg. Goedemorgen, ben er maar snel doorheen gezapt :D

ohw deze muziek was nog vrij rustig voor mijn doen :P

woow die Blofeld Keys heeft echt geweldige sounds

hoe duur is een waldorf Q ongeveer?

weet iemand waar ik voor een redelijke prijs een waldorf Blofeld Keys kan kopen (liefst tweedehands)?

http://link.marktplaats.nl/546619361

Ken die gast niet maar ik zou als ik jou was proberen iets van zijn vraagprijs af te krijgen dan wel hier op het forum te vragen of iemand een dergelijke Blofeld aan je over wil doen. Denk dat er wel iemand zal zijn die hem voor minder dan €500,- aan je wil verkopen.

ik heb er wel 550 voor over opzich maar meer niet.

Misschien is het niet zo handig dat hier publiekelijk aan iedereen te laten weten. Gaan diegenen die er eentje hebben dat misschien om die reden ook aan je vragen :P

Stel je kunt er eentje vinden tussen de €400,- en €500,- dan heb je nog budget over van je gedachte €1000,-. Dat kan wel handig zijn want je zult ongewijfeld na een tijdje nog wel iets willen aanschaffen, misschien wel die nieuwe Arturia miniBrute? Pas maar op. Je zult niet de eerste zijn die na verloop van tijd merkt dat hij ongemerkt toch wel een beetje veel heeft aangeschaft. :D

Status
Please reply by conversation.
Back