Korg poly 800

Status
Please reply by conversation.
het is en blijf een geweldige synth. ik heb vorig jaar een prachtexemplaar op de kop getikt, met veel geduld en gefoefel de preset ingeladen ... lekkere sounds en heel simpele sequencer ... mmm ... instant-ghetto-detroit. ik hoop dat je er vlug eentje vind.

ja die van mij is voor 100 euro weggegaan en er was idd geen run op :)

Hier een custom painted, blauw-metalic.. http://link.marktplaats.nl/553053621 wel ff de matrix uit je hoofd leren want die hebben zo ook overgespoten. Anders gewoon ff wachten.. je struikelt er vanzelf wel een keer over.. :D
da's best leuk gedaan, de texture in de paint is geinag... alleen hadden ze ook ff de drukknoppies een ander kleurtje moeten geven want dat vieze fale groen bij dat blauw past niet dat je zegt "zo hey, dat past goed"... en de parameter list ontbreekt ook nog eens, da's ook best jammerlijk...

Gewoon even wachten tot er weer een voor de juiste prijs voorbij komt. Eigenlijk moet je gewoon een stapeltje geld hebben liggen, een hoop dingen af en toe checken en dan iets kopen wat voor een goede prijs voorbij komt.

Zag laatst een Casio CZ-1 weg gaan voor 172 euro op ebay.de. Kijk als ik dus geld had gehad....

Had ooit eens de kans een roze P800 voor 25 euro te kopen :dubbel::dubbel: .. Eigenaar had em een soort barbie pimp gegeven voor zijn dochtertje..
Heb het maar niet gedaan.. vond em een beetje kaal klinken zonder die parametermatrix 8o)

ter informatie: opgevoerde versie is kwalitatieve toevoeging :o:

Alles is weg behalve de 800 en de 61..........gaan ook niet 1,2,3 de deur uit. Voldoen aan het k-i-s-s model :o:

Status
Please reply by conversation.
Back