Keytar history op youtube

ik ben in het bezit van een SHS-200, en ik zat te erop te wachten, maar nee hoor, je bent hem niet vergeten in je video. topfilmpje trouwens!

ik ben in het bezit van een SHS-200, en ik zat te erop te wachten, maar nee hoor, je bent hem niet vergeten in je video. topfilmpje trouwens!

Thanx! :okdan:

Supercool! Keytars zijn echt de shit! Zie zo Roger van Roger and Zapp over het podium springen met een dikke keytar solo! Heerlijk!

De keytar is eigenlijk in Europa uitgevonden. De eerste ooit gemaakt (Orphica 1800) werd gemaakt in Oostenrijk, de tweede (Welmeister Basset 1963) werd gemaakt in Switzerland en de derde (Tubon 1966) werd ontwikkeld in Zweden.....;)

Ik heb de AX-Synth en die hals vind ik ook te dik. De AX-1 en AX-7 hebben wel een lekker dun halsje. Ook vind ik de sustain en andere drukknoppen op de achterkant van de hals niet prettig. Dat kleine sustain knopje op de AX-1 en AX-7 was veel prettiger in gebruik. :(

Op deze manier zou je je eigen keytar moeten maken. Je gooit ze op een hoop en voila je hebt je eigen keytar.:eureka:

Op deze manier zou je je eigen keytar moeten maken. Je gooit ze op een hoop en voila je hebt je eigen keytar.:eureka:

Dat lijkt me een leuke uitdaging, zelf een keytar ontwerpen. Eerst op zoek naar een goede donor..............wordt vervolgd! :W

Back