• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Microkorg + RM1x

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Phontaq

+---O---+
Te koop wegens aanschaf andere synth:

Een Microkorg en een RM1x, samen voor 700 euro. Eventueel ruilen tegen een KS4 of KS5 (met bijbetaling van mijn kant) kan natuurlijk ook, want die heb ik op het oog! :-)

Groeten, Phontaq

Natuurlijk ook los te koop mensen! Slechts 310 euro voor de RM1x en 350 euro voor de Microkorg! Als set natuurlijk een tientje goedkoper! :)

De RM1x is helaas vanmiddag verkocht. De Microkorg is daarintegen nog steeds te koop! Slechts 350 eurootjes voor dit schitterende in nieuwstaat verkerende beestje! A.s. donderdag t/m zondag kan ik b.t.w. niet reageren omdat ik dan op Rock Werchter zit! :mexico: :biertje: :peukie:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back