Mijn naam is KASH

hello.gif

heel vereerd je te mogen begroeten hier !!!

:okdan:

weer een grote naam erbij op dit al mooie forum ... hopelijk verblij je ons wat met wat nuttige tips enzo over muziek en de industrie daar rond...

nog eens welkom en laat maar eens horen waar je zo de dag van vandaag mee bezig bent.. erg benieuwd...

Re: Wow

Re: Wow

Origineel geplaatst door KASH
Ik moet echter er wel bij vermelden dat het nit alleen door mezelf maar,ook door zeer close vrienden is dat ik dat allemaal heb kunnen verwezelijken.
Credits were credit are right.
Thankx Alex,Roel,Luc,Raf and many more.
Ik zou het alleen niet zo hebben kunnen brengen zoals ik het wou en die personen hebben ervoor gezorgd dat het zo WEL kon.
TANKX A BUNCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nogmaals bedankt voor al die mensen die mij hebben gesteund door dik en dun!!!!!!!

Kijk, dat vind ik nou tof! Iemand die is een big thnx uit laat gaan naar de mensen die hem hebben geholpen over de jaren. Hoe vaak zie je dat nog?? Super

welkom dus Kash

Arv

Veel plezier! :)

Welkom

Welkom

Nou welkom dan maar ook al heb ik geen idee wie je bent en iedereen hier blijkbaar wel.
Maar ik volg dit soort dingen dan ook slecht.

Re: Welkom

Re: Welkom

Origineel geplaatst door Exzit
Nou welkom dan maar ook al heb ik geen idee wie je bent en iedereen hier blijkbaar wel.
Maar ik volg dit soort dingen dan ook slecht.

Nou, ik wist het ook niet hoor.. Ben niet zo'n DJ groupie..

Welkom op ons Noorderburensynthgoeroeforum Johnny KASH !

Welkom heten u ook hier, soms aanwezig;

Plastic D'Argent, Robert Dinero, Tom Floess (floess=marokkaans voor Poen)

(niet echt hoor)
;)

Doel hiermee niet op jou dat je geldzuchtig zou zijn,grapjes moeten en integendeel;

Nu leer ik eigenlijk een beetje bij met je achtergrond te kennen, ben namelijk al bijna een jaar of 10 uit het uitgaancircuit
en dus niet echt een FUse bezoeker. Al weet ik de Club wel gelocaliseerd in de Rue Blaas niet? Ken menne weg nogal goe in den brussèL ook. Ik had ook eens vernomen dat Sven V@tH daar maandelijks draait , klopt dat?

In alle geval, ik hoop dat we wat kunnen leren op muzikaal gebied van een doorwinterd iemand, ook op technisch vlak
ivm synths, producties?

Go with the flow, zouk zo zeggen.

Ik ben de laatste tijd een beetje minder op het forum omdat ik me wat meer concentreer in de studio op verschillende projectjes.

:yamaha:

Welkom kameraad beginner:)
Hebt u ook een discografie?
Cya in the future

Back