Tape loop Roland SRE-555

Status
Please reply by conversation.
G

Guest

Guest
Heej,

Ik zoek een nieuwe tapeloop voor mijn Roland SRE-555.
Wie heeft er nog eentje liggen of weet waar ik er eentje kan kopen?
Geen ebay links aub.

grtzzz bRzzzzz

Heej,

Ik zoek een nieuwe tapeloop voor mijn Roland SRE-555.
Wie heeft er nog eentje liggen of weet waar ik er eentje kan kopen?
Geen ebay links aub.

grtzzz bRzzzzz

self makuh;-] jur [patat ] doet dat ook al jaartjes voor mn oude / doode nu tape loopers ..
en hy voor zn space echo ..askhim
:okdan:

http://www.tapeloops.nl/

voor al uw tapeloops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops,loops

Tapeloops.nl is volgens mij ook van Sam...zit in Utrecht toch?

Sam is een goeie.

gebruik i.i.g. geen Ampex / Quantegy 456, deze overstuurt alleen maar en is wat minder vriendelijk voor de koppen.

Utrecht is ook lekker dichtbij..
Zelfmaken heb ik aleens gedaan, was uiteindelijk niet bevredigend.
Ik ga even naar zijn site.

Bedankt voor de tip.

Ik knip gewoon een stukje tape af van een spoel en knip/plak het met 3 minuten aan elkaar.
Kan ook met gewone plakband. of scotchtape. die bruine dunne brede tape werkt ook goed hoor :)

Ik knip gewoon een stukje tape af van een spoel en knip/plak het met 3 minuten aan elkaar.
Kan ook met gewone plakband. of scotchtape. die bruine dunne brede tape werkt ook goed hoor :)

Ik doe dat ook zo voor mijn standaard spacve echo:)
Maar ik heb ook wel eens bij Sam Vreekam besteld voor mijn RE100/200 (die hebben een rare cassette erin zitten) en voor de Echoplex van Maestro (die heeft een nóg raardere cassette erin zitten. Dat heeft die Sam erg netjes voor met gewikkeld vind ik, vandaar mijn tevredenheid.

Bestelling gedaan, zo de betaling doen.......nu eerst wat muziek maken voor de dag.

Zo dat is een snelle/goede service.......
Gisteren lag er al een pakje in de brievenbus, cassette hoesje met twee tapes incl. verzending 10 euro.
Studio ligt nu nog in losse stukjes, maar ik ben wel toe aan wat verse delayssss aysss ayss ays.

Sam rocked de pan uit.

Status
Please reply by conversation.
Back