Wie weet wat dit is?

Olaffel

Toetsenist
Hallo,

Ik kwam bij een site van een 2e hands winkel onderstaand apparaat tegen, staat bij "Breton orgel" maar hiernaar zoeken levert niks op. Hele combo organ heaven site al bekeken, tevergeefs. Leek mij op het eerste gezicht iets italiaans (Crumar, Elka etc) Wil weten of het loont te gaan kijken :) Wie o wie herkent hem?

Groeten en bedankt!,

Olav

Attachments

• sC+icsht1IYu0a+m9Cmktw==.jpg
    sC+icsht1IYu0a+m9Cmktw==.jpg
    45,7 KB · Bekeken: 134
  • 5waiCKroqxyd0kUOAYqXvw==.jpg
    5waiCKroqxyd0kUOAYqXvw==.jpg
    41,9 KB · Bekeken: 121
Hey,

bedankt, dan ga ik op zoek naar vintage e piano's ben nu ook gewoon heel benieuwd wat het is:)

Dat ziet er mij inderdaad een elektrische piano uit. Als die winkel niet zo ver is kan je natuurlijk altijd eens gaan luisteren wat voor geluid er uitkomt.

Goedemorgen,

Kijken zit er helaas niet in,Enschede - Amsterdam:p vraag ff wat betere fotos:)

de behuizing ziet er nogal zelfbouw uit

Hmm helaas nog geen fotos opgestuurd gekregen,voor alsnog,geen idee. De plaat op de bovenkant lijkt inderdaad wel zelfbouw,vervanging voor de bestaande, hij mist ook de klep over het klavier. Ik wacht de grotere fotos af:)

Ziet er inderdaad uit als een zelfbouw instrument. De bovenplaat past niet echt bij de rest van het design. Lijkt me een electrische piano aan de viltstrip te zien.

Zit die bovenplaat vast? Zo nee, probeer hem eens open te maken. Misschien vind je dan wat meer info.

Hallo,

Ik had foto's gevraagd maar niks opgestuurd gekregen, als ik weer in Amsterdam ben ga ik even bij die winkel langs, aan marktplaats te zien hebben ze hem nog. Het leek mij inderdaad iets waar aan geknutseld was, over de toetsen hoort waarschijnlijk ook een klep te zitten.

In ieder geval bedankt voor alle reacties!

Gr, Olav

Back