Microsampler soundtrack met bek

Bass

Gepokt en gemazeld
Hij stond alweer aantal weken uit dus ik wou toch maar weer wat stand alone creatief zonder kant en klare wav's experimenteren met alleen mn microsampler... toch wel leuk apparaatje...
Wat smoelgeluiden gesampled en bewerkt om maar beetje vage soundtrack achtige geluiden te krijgen en daar is dit uitgekomen :) samplen resamplen en effecten enzo...
Veel luisterplezier :)

Attachments

• 23042012ms.mp3
    3,3 MB · Bekeken: 72
zo, en wat wil je dat we hierop zeggen?

"Waaauuw, goed gedaan hoor. Harstikke vetjes. Ja echt underrated ding. Echt wel."

Alsjeblieft.

Alleen uit de micro, of ook nog een stukje nabewerking?

Ik vind 't wel leuk :)

Alleen uit de micro, of ook nog een stukje nabewerking?

Ik vind 't wel leuk :)

thanx :)
nee het is alleen met geluiden opgenomen met de micro en die zijn bewerkt in de microsampler zelf verder niet

Ik vind het zo leuk dat ik er meer interesse in de microsampler door heb gekregen :)

Leuke soundtrack.

je moet wel eerst de samples en bank saven en dan blijft alles er gewoon in ja..
je kiest een toets op het toetsenbord, je drukt op sampling stel de treshold in en je kan (re)samplen... je kan kiezek tussen mic/line of resamplen, dus een bestaande sample met effecten en wat dan ook opnieuw samplen en weer vernaggelen enzo... :)
dan kun je parameters veranderen, effecten, loopen, reversen, etc..

thanx :)
nee het is alleen met geluiden opgenomen met de micro en die zijn bewerkt in de microsampler zelf verder niet

:P gaaf!

Stukkie uitgebreider dus als een SK-5.. :D

ja hij is leuk en portable met veel fx maar de grootste domper is toch dat de sequencer maar 1 melodiepart heeft...
dus geen art of noise composities helaas ;{ tenzij je alle loops onder de toetsen zet

dus geen art of noise composities helaas ;{ tenzij je alle loops onder de toetsen zet
elke toets kan je dus zien als een triggering van een spoor, zoals bij een drumcomputer dus...
vandaar dat de mogelijkheid van echte sporen dus ontbreekt, vrij logisch ook wel...

misschien logisch maar wel erg jammer, als hij dat wel had plus 3 losse assignable fx was hij helemaal perfect

Maarre... 't is toch niet helemaal je ding, aangezien je 'm verkoopt?

Maarre... 't is toch niet helemaal je ding, aangezien je 'm verkoopt?

ja helaas, synthese vind ik toch leuker...
en ja boeren samplen is na 1 keer ook wel weer mooi geweest

:D hahaha, ja okee...

je kon ook een editor via USB gebruiken met korg samplebanks met geluiden en loops.. maar het idee van kant en klare loopjes/geluiden te gebruiken vond ik eigenlijk helemaal niet interessant

Mja, hangt er een beetje vanaf wat je er verder mee doet.. Ik gebruik ook wel eens kant en klare geluiden/loopjes, maar vernaggel ik dan nog verder..

Back