geschikte sequencer

Gezien je 'real-time' wensen wellicht niet 100% een optie, maar hij mag wel genoemd worden: Alesis MMT8

Prak de gehele sequence uit je DAW in de MMT8 en speel het weer af, alsof je PC er staat. realtime wijzigen is lastig (weet niet meer hoe/wat, te lang geleden), maar je kan wel een aantal verschillende parts maken en die live uit/aan zetten.

mobius van futureretro, iedereen heeft zoon ding hier voor.

grapje natuurlijk

Ipad met Genome midi sequencer kan ook interessant zijn. Ik heb deze app sinds vandaag. Pattern based, en lekker touch screen. Er zitten scales in, en swing. Kan volgens mij ook nog met externe clock gesynced worden.

ik dacht dat de sampler van de RS7000 maar zo-zo is, lange laadtijd van samples, samples hebben geen duidelijke bestandsnaam, en je zit met die verouderde smart media kaartjes te klooien. Valt met wat geduld wel mee te werken denk ik, je hebt dan i.d.d. wel meteen een sampler. Als midi sequencer lijkt de RS7000 heel compleet.

Met wat geduld is de sampler goed bruikbaar, als je de slice functie onder de knie krijgt kun je met de samples hetzelfde als de andere tracks

Ipv smartmedia laad ik vanaf compact flash kaarten via de scsi

Back