Doepfer modules gezocht

Status
Please reply by conversation.

RSB

Whoehahaha
Ik ben bezig een rij doepfer aan mijn 100m toe te voegen.

Daarvoor zoek ik nog de volgende modules

A-106
A-110 2x
A-119
A-132-2
A-141
A-149-2
A-154
A-155
A-170
A-171

Het heeft geen haast want ik kan ze niet allemaal in 1 keer betalen :P

ik heb een A-170

ook nog 2x a119
1x a138
1x a175
+ voeding pcb van doepfer met twee dikke trafo's

alles heeft nog geen 15 min aangestaan...

Ik raad aan geen Doepfer VCO's te kopen. Echt zonde van je knaken en komt in geen geval in de buurt van je Roland System 100m VCO's...

Ik raad aan geen Doepfer VCO's te kopen. Echt zonde van je knaken en komt in geen geval in de buurt van je Roland System 100m VCO's...

omdatie die dus al heeft ...wordt aaaaaarschynlijk een sequencing/ tel op + tel af quantize unit;-]
sc6

Bedankt voor advies, maar ik wil ze gaan gebruiken om mijn 100m VCO's te FM'en
Of is dat ook een no-go in jou oren ?

Wilde eigelijk eerste instantie 2 AS RS-95 VCO's

idd, Ron. voor 99% om sequencing aan te vullen van de 100m :okdan:

denk datje voor 4a600 egt dikke sequencing tool kan bouwen ,..die maq / of as [arp colors ] sequencer verbleek bywatje met een doepfer ..setje kan bouwen .
:okdan:

das latste watover heinrich doepfarth;-[ wilde ophemelen ..reageert niet op mn [kapotte regelwerk ] vragen grrmbl ; inmn beste english;-[

Alles is smaak en toepassing....Denk niet dat je van beter of slechter kan spreken.

Voor de liefhebber, ik heb nog wel een Analogue Systems RS-90 (voorloper van de RS-95) die eruit mag - ik moet opruimen voor de DPO binnenkomt... :D

Oh, hmm even wat uitgebreider mijn lijstje 'op de nominatie voor te koop';

Analogue Systems:
RS-90 Oscillator
RS-500e 'Synthi Filter'
RS-510e 'Trapezoid Generator'
RS-20 Ringmodulator / Multiples.

Expert Sleepers (met de bijbehorende software license):
ES-1 (DB-25 versie) 8x CV output
ES-2/2 2x CV input

Maar dan ga je hem puur gebruiken om een dik geluid te maken....een OSC kan je ook als modulator gebruiken, dan doet de dikte er niet zo toe.
Of als je een lekker iel/strak geluid wilt maken dan heb je niet zoveel aan een dikke OSC....ik heb een hele zooi OSC en elke OSC heeft een toepassing.....

Voor de liefhebber, ik heb nog wel een Analogue Systems RS-90 (voorloper van de RS-95) die eruit mag - ik moet opruimen voor de DPO binnenkomt... :D

Hey Hanz, wat is een DPO?

Status
Please reply by conversation.
Back