DOEPfEr Live GehikkeTik tsjiewwW!

Prophet

Ouwe rot
via de doepfer website toch maar even losvuren op het synthforum, deed me trouwens denken
aan men bezoek destijds in Jeugdhuis KABAL (B) met een Synthforum meeting en in 2 zalen live optreden daar, Tequila aanwezig enzo ;) :mega:
Gewoon een tafel met apparatuur en gaan met die banaan!

http://www.ustream.tv/recorded/17498798

Ik vond het eerste stukje niet zo, een beetje te trancerig voor mij smaak.
Maar die meid kan wel zingen zeg :okdan: heel vet met die muziek erbij.

Alleen jammer weer van die trancelijn op het eind. Had voor mij niet gehoeven.

dat stuk met die vocal is inderdaad geweldig, schreeuwt bijna om een vette drum an bass beat, a la goldie

Ik volg GusGus al een tijdje... wat een geweldig collectief is dat! Met een echte technoviking ook!

heel inspirerend allemaal, dank jullie voor de vervolgfilmpjes en uitleg, (ik kende het nit) ja die zangeres kan meer interessantere op dit moment toch genre's aan, de genre's overlappen van tijd tot tijd ook mekaar dubbel en dik, dat is zo geweldig, met weinig materiaal een degelijk geluid neerzetten is een kunst, weing materiaal is dit nou niet maar wel niet zo presetswitchable zo'n doepferding :D
nu nog een bofferding erbij en we zijn vertrokken :mega::dubbel:

Mooi om eens te zien dat er ook echt melodieuze muziek en akkoorden gemaakt kunnen worden met een modulair systeem. Al die bliep en piep geluiden op Youtube laten je bijna denken dat je er geen "normale" muziek mee kan maken.

Back