Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Ook nog ff vermelden dat ie een TON weegt. Het ding is niet te verslepen...
Maar idd, 1 van de vetste bakken die ik ooit had...spijtig genoeg was de mijne totaal onbetrouwbaar.
U gelooft me of niet, maar ik heb hem in combinatie met zijn jongere broertje, de Chroma Polaris samen verkocht voor 6250 euro !

)Origineel geplaatst door stekke
Het is zoals bvb een oude auto kopen. Zelfs al is hij in perfecte staat, toch kan over 2 maanden de motor van de ruitenwisser stuk gaan, de electrische ruiten niet meer naar omlaag, ... Het ding heeft geleefd en daar kan je niet onderuit.
Origineel geplaatst door stekke
Heeft inderdaad ook te maken met revisies.
Synths die heel erg gevoelig zijn voor detuning en andere sh!t zijn voornamelijk : Yamaha CS reeks (vooral de 80), Polymoogs, Memorymoogs (eerste versies), alle Oberheims van de jaren 80 (de OB-Xa is een nachtmerrie, vooral door de corrosie en slechte contacten + tuning problemen), eerste minimoogs (hebben allemaal problemen met corrosie van de vergulde contactlijnen onder het keyboard), de eerste Prophet 5's vooral met tuning (alhoewel ik ook wel eens sakker op 3.3's). In het algemeen zijn de 'nachtmerrie' merken vooral Yamaha, SCi, MOOG, Oberheims (aiai Caramba!) en ARP.
Synths die gebouwd zijn als een tank en weinig problemen geven : Korg MS en PS reeks, Roland (semi-) modulairen, SH reeks, J... reeks (met uitzondering van Jupiter 4 en Juno 6(0).
Algemeen geldt ook de regel van 'maandag'- of 'vrijdag'- producties. Einde van de week - effe checken en vlug naar huis voor het weekend ...