• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Rhodes Chroma vette Analoge synth

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Dank dank dank sKeLeTvM
:halleluja

da's nuchtere taal :geslaagd:

Inderdaad heb je wel eens wat onderhoud aan vintage bakken, maar in mijn ervaring valt het nogal reuze mee. Al haast ik me eraan toe te voegen, dat ik NOOIT 30 oude bakken heb gehad (en al helemaal niet tegelijk) ....

Maar goed : laten we allemaal gezellig muziek maken (en de Chroma kopen natuurlijk :maffia: )

[OT]

Origineel geplaatst door stekke
Synths die heel erg gevoelig zijn voor detuning en andere sh!t zijn voornamelijk : Yamaha CS reeks (vooral de 80)

Valt reuze mee. Het valt me op dat er in alle artikelen die ik over de CS80 heb gelezen een hoop gepapegaaid wordt betreffende de angstaanjagende spookverhalen over de slechte stabiliteit van de VCO's. Ondanks al deze verhalen heeft het me toch niet weerhouden om er een te kopen en kan ik je zeggen dat je deze verhalen gerust met een korrel zout mag nemen. Het enige waar hij inderdaad NIET tegen kan is als je hem gaat verplaatsen, maar wie gaat er tegenwoordig nog met een 100 kilo zware bak op tournee?

Met mijn excuses voor deze onderbreking.

[/OT]

Inderdaad Marcel, dat is ook de reden dat mijn CS60 onstemde : ik vervoerde hem te vaak. Dat gaf al vrij snel tuning-problemen. De jaren daarvoor stond hij gewoon hier bij me thuis, en bleef hij stabiel. Niet teveel (of liefst helemaal niet) zeulen met die dingen dus !

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back