Roland SH-201

Status
Please reply by conversation.

L33

Nieuwkomer
Ik ben op zoek naar deze synth omdat mijn midi controler stuk is gegaan en ik ook al een tijdje overweeg om een Roland synth toe te voegen aan mijn huidige setup, vanwege de typische Roland sound. Ik weet dat de Roland JP-8000 een fractie beter is maar die heeft geen MIDI over USB en geen VSTi editor. Dus vandaar ook mijn keuze voor de Roland SH-201.

Wie doet dan ook zijn Roland SH-201 voor een zachte prijs weg? Deze moet wel compleet en in goede staat zijn. Met name het klavier, aangezien deze ook als midi controler gebruikt zal worden.

Is mss een roland gaia niet beter voor je ,???

alé, ik heb er geen te koop hoor !!

Gaia heb ik overwogen, maar 35 toetsen vind ik net even te weinig. En ik wil graag de
synth kunnen bedienen via mijn Mac, zoals ik dit nu ook doe met mijn Ti'tjes. De editor software voor de Gaia moet ik er dan ook weer bij kopen voor 99 euro.

Je wil géén SH-201 ... Heb zo'n ding ongeveer 2 dagen in mijn bezit gehad ...

"Roland SH-201
Ik ben op zoek naar deze synth omdat mijn midi controler stuk is gegaan.."

Volgens mij wil hij er wel een! ;)

Dan zoekt hij dus eigenlijk een midi controller :D
Misschien met wat schuivers op: a-pro ofzo ...

Heb inmiddels de synth gekocht met heel veel dank aan synthdood voor de zeer correcte afhandeling.

@Wolfo ligt eraan waar je hem voor gaat gebruiken natuurlijk, de sound die aan mijn geluids palllet ontbrak was juist die Roland sound. En ja ik weet uit ervaring dat de JP8xxx warmer en iets beter klinkt in het hoog, maar ook daar kleven anno 2012 behoorlijke nadelen aan. Gaia is in vergelijking met de sh-201 ook niet heel veel beter en wat ik eruit wil halen komt eruit. De rest heb ik mijn Virusjes voor. En aangezien mijn controler ook stuk is gegaan was dit in mijn geval een win win situatie voor een zeer degelijke prijs.

Topic kan dan ook gesloten worden.

Je wil géén SH-201 ... Heb zo'n ding ongeveer 2 dagen in mijn bezit gehad ...
Voor het geld dat je er 2e hands voor betaalt vind ik het best een mooie bak :-)
Nieuw zou ik m iig niet kopen.

Status
Please reply by conversation.
Back