vind de sys100/sh5 etc diode filters mooier klinken dan de ( strakkere) sys100m, sh9 etc ota types
persoonlijk.
misschien is voor bepaalde types dance etc die strakheid juist wel mooier, maar voor wat meer akoestische feel , geef mij maar de diode types.
( bij de jp8 valt het wel mee, maar ook die zet ik vaker op 12db )
Ah thanks, naar aanleiding van dit alles net een SH09 opgehaald. Missen alleen 2 schuifjes, heeft iemand er nog toevallig een paar liggen? Want anders moet ik dit hele setje gaan halen. Zie nergens anders ook losse knoppen te koop.
Verder zoek ik ook een case. Heeft iemand er eentje die toevallig past? Of weet iemand een goed passende case?
Ha ja ik had daar gekeken inderdaad, maar hij had geen knoppen op voorraad. Wel anders spul voor de SH09. Ja als iemand nog wat heeft? Ik zal wel een nieuw topic openen hiervoor. Allen dank!
Ja op het eerste gezicht zeker wel! Zijn nu de rest aan het bouwen dus kunnen pas als dat af is zien hoe hij helemaal in de set gaat vallen. Maar filter is lekker, het is minder 'kort' te zetten, of misschien minder 'snappy' attacks, zo uit mijn hoofd met de jupiter, en ik heb het idee dat de oscilators iets 'netter' en beheersder zijn.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.