gezocht defecte MC303

Status
Please reply by conversation.

matrixxx

Ouwe rot
jaja ik zoek een defecte mc303 wie heeft er een liggen voor een leuke prijs

klopt oli 303

maar ik heb namelijk al een defecte hier staan en ik heb een printplaat nodig die bij mij gebroken is
er is al een 2de mc303 onderweg deze kant op zodat ik er weer een kan maken

deze mc303 gaat als kado weg naar mijn zwager die het ook leuk vind om wat muziek te maken zo is iedereen weer blij:D :D :D :D :D :D :D

Origineel geplaatst door zoe
klopt oli 303

maar ik heb namelijk al een defecte hier staan en ik heb een printplaat nodig die bij mij gebroken is
er is al een 2de mc303 onderweg deze kant op zodat ik er weer een kan maken

deze mc303 gaat als kado weg naar mijn zwager die het ook leuk vind om wat muziek te maken zo is iedereen weer blij:D :D :D :D :D :D :D

Ach zo...
Ik vreesde er al voor dat je een of andere mod ging ontwerpen voor die crappy brom-doos.
'k Heb er ook nog 1 staan, maar telkens als ik hem nog eens aanzet moet ik spontaan overgeven. Helaas kan ik er 2de hands maar een 4de voor krijgen van wat ik er indertijd aan gegeven heb, dus hou ik hem maar bij tot mensen zot genoeg zijn om er veel geld aan te geven... mischien binnen 100 jaar of zo??

Jongens geef die gast toch een gare mc 303 het is tenslotte voor een goed doel, of maak er een snoepprijsje van ofzo.

Opzich heb ik dr nog steeds spijt van door mn mc303 te verkopen.. hoeveel moet zo'n ding nog 2e hands kosten? :L

De laatste paar x dat ik ze zag staan vroegen ze er 2e hands tussen de 175/200 euro voor.

Ik snap trouwens ook niet dat dit zo slecht bakkie was? ok een alles in een beginner ding, maar toch zzo slecht was ie toch niet? had dr toen dr tijd echt nog wel coole nr's mee gemaakt en een paar x live gespeeld.. icm de Boss SP202..

iig, mocht dr iemand zijn die dr een "werkende" verkoopt.. ik bied dr 150e voor :7 (of ruil ik um voor een Asus V7700 Pro tv-out AGP kaart)

ok de eerste mc303 heb ik al weggegeven maar als er meer van deze grooveboxjes in de buurt zijn die defect zijn laat het ff weten er zijn meer mensen die ik er mee kan verrassen

Status
Please reply by conversation.
Back