beeldscherm(verleng)kabel S6000

Status
Please reply by conversation.
Ik ook. Gewoon een DB9 male-female met 1-op-1 bedrading (dus geen null-modem kabel). En dan het kabeltje dat origineel bij de S6000 zitten daaraan (want daar zat volgende mij wel een bepaalde cross-bekabeling in).

Kabeltje dat er origineel bij aanzat heb ik dus niet... zou een gender-changer-stekkertje voldoende zijn dan? Heb de threads erover gelezen idd!

Hm ja duidelijk. Hopelijk heeft er iemand nog eentje liggen of vindt de verkoper hem weer terug...!

Hoe speel je nou for christ sake zo een kabel kwijt ?

Originele heb ik dus niet; en bovendien zie ik op het net geen enkele clue hoe er eentje te maken is. Zelfs zie ik niet waar ik er nog eentje na kan bestellen.

Ik zoek voor dezelfde toepassing in een ander apparaat trouwens een VGA verlengkabel, maar dan volledig geconnecteerd (dus geen pinnen overslaan). Niet kant en klaar te vinden!

Volgens de handleiding van de S-6000 zou een langere kabel in elke electronicawinkel te krijgen moeten zijn.. waar zijn al die kabels nu dan??

Het enige dat me wel opvalt is dat ze het hebben over een female-female kabel. Dat past alleen als ze er inderdaad vanuit gaan dat je de korte kabel niet gebruikt. Ik begin me dan ook af te vragen of de female-female kabel die Niel destijds had (en het niet deed), niet juist een null-modem kabel was (met cross-verbingen erin), of een kabel die niet helemaal bedraad was.

Mooiste zou zijn een S6000 eigenaar te vinden die het origineel even door kan meten...

Ik heb er een in Utrecht (ex-Etaion). Ik ben na een operatie nogal onthand en de S6000 zit in de doos dus je moet er wel zin in hebben. En ik heb geen multimeter met dunne probe.

Status
Please reply by conversation.
Back